veel schaamhaar

ik heb nogal een probleempje, want ik heb namelijk erg veel schaamhaar.
ik vind het echt verschrikkelijk! als ik ga zwemmen ofzo doe ik altijd zo’n zwembroek aan weetjewel, omdat het er anders onderuit komt. xd
ik schaam me dood.
en ik durf het eigenlijk niet echt weg te halen of te scheren of wat dan ook, want ik weet niet precies hoe enz.
misschien beetje dom ofzo. :stuck_out_tongue:
Kunnen jullie me misschien tips geven? =)

Gewoon scheren, is niet zo moeilijk hoor.

Gewoon scheren idd, en als je dat ‘‘eng’’ vind ofzo, kan je ontharingscrème gebruiken?

Als je 't echt eng vindt, en 't heel lang is, kun je ook de schaar erbij pakken?

het is niet eng, en anders groeit het wel weer aan.

eerst met de groeirichting mee scheren.
dan tegen de groeirichting in.

raadpleeg een vrouwelijk persoon in je omgeving? (moeder, tante, vriendin)

smakelijk.
pak een scheermesje en ga er voorzichtig overheen, NIET DUWEN DUS, as simple as that.

scheren bijhouden

Met ontharings creme moet je dan wel 1 voor de gevoelige huid nemen of 1 speciaal voor de bikinilijn. Wel eerst de instructies lezen

Ontharingscrème zou ik niet doen daar, dat kan niet goed zijn.
Gewoon scheren en als je dat niet wil, euh knippen zodat het niet meer onder dingen uit komt -iel- misschien?

Als je iets weg wil scheren daar, zou ik het éérst kort knippen (tot een halve cm ofzo, iig niet dat je in je huid knipt) en daarná pas scheren. Anders dan raakt je mesje ‘verstopt’ en heb je er niks meer aan.

Ik zou het eerst afknippen, dan ziet het er al beter uit (wel voorzichtig doen…)
En scheren doet echt geen pijn of iets, ècht niet. :slightly_smiling_face: Als je maar met de haarrichting mee scheert (je kunt daarna evt. nog tegen de haargroei in gaan scheren om echt alles eraf te halen)
En anders inderdaad ontharingscrème, maar bij mij gaat dan niet alles eraf, en je mag dan ook niet zwemmen volgens mij.

Laat het harsen.

:crazy_face:

je kunt het scheren, body sugaring, brazilian wax, epileren, harsen, ontharingscrème, ontharingswas.

klik.
klik.

of anders een beetje bijknippen.

handige tips :slightly_smiling_face:

eerst bijknippen en dan veel scheerschuim erop en scheren :wink:

haha je klikt er zelf op, wat een domme reactie ;p

scheren is echt niet eng.
Gewoon wat scheerschuim en dan rustig scheren. Anders doe je gewoon alleen je bikini lijn, je hoeft niet alles in 1 keer.
Kijk anders op internet voor tips hoe je het beste je bikini lijn kan scheren.
De mesjes van tegenwoordig zijn zo goed dat je je echt niet snel kan openhalen. Tenzij je er dom mee omgaat dan kan je net als mij een stukje van je pink eraf hakken… (nee dat was omdat ik het mesje te snel wilde neerleggen en hij langs mijn pink ging)