Hey ladies,
Ik heb nu ruim een halfjaar een vriend waar ik helemaal gek op ben alleen gaat het de laatste tijd niet zo heel erg goed. Veel ruzies vooral veel discussies en vaak gaat het helemaal nergens over.
Ik weet niet meer zo goed wat ik er mee aan moet het zit namelijk zo; mijn vriend is druk bezig om zijn studie af te ronden dus geef ik hem daar dr tijd voor en op vrijdag gaat ie altijd bij zijn vrienden chillen, heb ik nog nooit een probleem over gemaakt maar ik zie hem dus alleen zaterdag avond ivm
Met mijn werk tot zondagmiddag. Elke keer als hij weer weggaat ben ik in tranen!
Wil natuurlijk het liefst elke dag bij hem zijn maar dat gaat gewoon niet en denk dat dat ook niet altijd goed is.
Hij was tot gister al 4 hele maanden niet uitgeweest want op vrijdag gaan ze altijd saai een film kijken ofzo met de groep. Nu kwam hij er dus mee dat ie t uitgaan miste en dat was als een klap ik mn gezicht. Hij dus gister naar een festival gegaan allemaal heel leuk ( ook heel drama over ghad natuurlijk want ik zit een weekend alleen). Vervolgens vond hij dat ik chagrijnig was en vond me egoïstisch omdat ik het kut vind dat hij uitgaat op de dag dat hij normaal bij mij is en ik alleen ben.
Gister is ie dus naar dat festival geweest en ik ben maar met mijn zusje en een vriendinnetje naar een pretpark in Duitsland geweest voor wat afleiding. Ik stuurde hem af en toe een Appje en kreeg helemaal niets terug. Rond een uur of 11 was het festival afgelopen en kwamen wij precies thuis (hoorde het vuurwerk ) pas rond 1 uur appt ie een keer, ik pissed natuurlijk had hem heel dr week niet gesproken was ie moe dus ging ie maar slapen, begrijpelijk maar ik zei dat ik t wel fijn zou vinden als hij nog even een kwartiertje op dr app bleef. Veel te veel moeite natuurlijk want meneer is moe.
Eindresultaat: ik lig te huilen in bed omdat ik hem ontzettend mis en hem pas volgende week weer zie. Haf het al verschrikkelijk moeilijk met deze week en omdat we daar continu ruzie over hebben…
Mijn vraag is vinden jullie mij ook egoïstisch als ik zeg dat ik m mis en liever niet uitgaat op de enige dag waarop we elkaar zien? Want ik weet het echt niet meer. Snap dat hij uit wil met zijn vrienden maar dat kan toch ook op vrijdag of ben ik nou gek?