Veel puistjes en acné

Ik vind een jongen best wel leuk, maar het enige minpunt is dat hij nogal veel puistjes en acné heeft, over zijn hele gezicht, alleen zijn voorhoofd wat minder (dus op zijn kin en wangen extreem veel). Daar knap ik best wel van af, al vind ik hem wel leuk. Dit heeft niet echt met uiterlijk te maken, maar meer met uiterlijke verzorging al kan hij er zelf niet zo veel aan doen. Ik denk dat het best nog wat kan worden, maar een kusje op zijn wang geven vind ik dan niet bepaald prettig.
Advies? Bedankt!

Liefs

Oeps! verkeerde catogorie :blush: moest bij Liefde en boys

Uiterlijke verzorging? Ik ga hier verder maar niet op reageren denk ik.

Persoonlijke verzorging of nou ja, lichamelijke of hoe je het ook wilt noemen… bedoel ik :stuck_out_tongue:

Upje!

Sorry ik kan de link nog steeds niet leggen tussen verzorging en puistjes…

get over it en stel je niet zo aan. die jongen kan er toch ook niks aan doen dat hij veel puistjes heeft?
of je moet die jongen accepteren zoals hij is en je gewoon over die puistjes heen zetten OF je moet die jongen laten gaan en op zoek gaan naar een andere leuke jongen die wel helemaal perfect is…

hmm ik snap je punt wel…
maar vroeg of laat raakt hij die puistjes kwijt!..
dus of je bent hem dan kwijt… of niet…

Dat heb ik er ook bij de beginpost erbij geschreven, dat hij er niks aan kan doen.
En ik hoef geen perfecte jongen.

stel je voor dat je zelf puistjes had, en dat een jongen daarom jou niet leuk vindt. Slaat toch ook nergens op…

wat zeur je dan? en waarom twijfel je dan nogsteeds?
ik kan over mijn vriend wel 30 minputen opnoemen, maar vind ik hem daarom ook minder leuk? nee. dat maakt hem zoals hij is.

Ik heb toch ook niet gezegd dat ik hem niet leuk vind? het tegenovergestelde juist!
Maar ik vind het niet zo fijn om hem dan bv een kusje op zijn wang te geven :zipper_mouth_face:
Ik weet dat ik er eigenlijk helemaal niet mee moet zitten, maar toch…

Ik vind dat hij dan eigenlijk veel beter verdient als jij je hier al druk om maakt

+1

Jaah sorry, ik heb nou eenmaal niet echt zoveel verstand van jongens…
Maar ik kan er niet zoveel aan doen dat ik ermee zit, toch?
Daarom maakte ik ook deze topic aan.

+2

deze topic?

oke sorry ik laat je al met rust, ik kon het niet laten

Hahaha ik wou precies hetzelfde zeggen, maar ik dacht nee laat maar. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Tja, ik heb het zelf ook. Ik vind het niet zo goor, maarja. Hangt er ook vanaf hoe erg het is natuurlijk.