Veel problemen

.

wat :flushed:

Je legt de problemen alleen maar bij anderen lees ik. Ga bij jezelf na wat je wel graag zou willen en werk daar naartoe

Ehh, zingen in de klas lijkt me ook niet de bedoeling :wink: En dat stukje over planten in de wc maakt je verhaal ineens een stuk minder geloofwaardig, no offence.
Anyway, wat is je vraag dan nu, of wilde je het gewoon even kwijt?

Ik snap je verhaal niet helemaal, met de wc en planten en zingen in de klas?
Maar hoe dan ook, ik denk persoonlijk dat als het op al die scholen mis is gegaan, dat je dan eens moet kijken of er iets is dat je niet goed doet. Mag ik vragen wat er mis is gegaan op die scholen?

Klinkt misschien heel stom maar ik herken het wel. Ik ben echter een stuk ouder en heb een hele hoop bijgeleerd. één van de dingen die ik heb bijgeleerd is dat je niet alleen naar de schuld van andere moet kijken maar ook naar jezelf. Dit klinkt heel hard en kan “pijn doen” maar het is vaak wel zo. Waar er problemen zijn, zijn er vaak 2 schuld.

Ik vind het vervelend voor je dat je niet bij je ouders woont maar je kan toch wel begrijpen waarom dat dat niet kan? Je wordt zoiezo niet zomaar in een gesloten inrichting geplaatst. Ik zou als ik jou was aan je problemen gaan werken. Ga naar een psycholoog en spreek daarmee.

Ik kan je ook iets zeggen uit eigen ervaring; Mensen zullen je altijd pijn blijven doen. Je hebt dan twee opties: 1. Je zakt verder weg en trekt je terug (dit is de meest logische optie maar niet de beste) of 2. Je laat zien wat je werkelijk kan en bent. Dit kost tijd en veel inspanning. Toch zal dit noodzakelijk zijn wil je dat dit voorbij gaat.

je kan me altijd noten want ik herken het verhaal echt heel goed en weet hoe het voelt.