Veel pijn down under

Ik heb sinds een week zo veel pijn en jeuk bij mijn vagina en schaamlippen. Ik word er compleet gestoord van. Ik dacht dat het vanzelf wel af nam, maar het word alleen maar erger. Als ik op de fiets zit, doet het zo veel pijn en het is ook best genant aangezien ik steeds enorme jeuk heb, dus ook als ik op een openbare plek ben.

Het is dus helemaal rood en het doet ontzettend veel pijn, ook een beetje branderig. En het jeukt als een gek. Heeft iemand een idee wat dit is? En belangrijker, wat moet ik gebruiken om het tegen te gaan.

Heb je seks gehad?

Schimmelinfectie? Ik zou balance activ gebruiken, maar belangrijker evve langs de dokter gaan!

Als je geen seks ofzo hebt gehad(en er dus geen kans is op een SOA), kan het ook een schimmelinfectie zijn. In dat geval crème of tabletjes kopen en je bent er zo vanaf.

ik zou even langs de dokter gaan als ik jou was

Dit, maar ipv kloten met cremes oid wat je zelf kan kopen, zou ik gewoon even verstandig zijn en naar de dokter gaan.

ik weet bijna zeker dat je een schimmelinfectie heb. Naar de dokter gaan , en dan krijg je medicijnen.
Je hebt ook medicijnen die je bij de apotheek kan halen zonder naar de huisarts te gaan, maar die werken niet altijd even goed. Niet bij mij in ieder geval :stuck_out_tongue: