Veel oogcontact met 'onbekende' jongen, wat nu te doen?

Hee,
Ik ben 15 en ik zag een paar weken geleden een jongen in een lokaal en dacht dat ie leraar was haha. En toen stond ik later bij mijn kluisje met 2 vriendinnen (en verder was er niemand omdat het tijdens een gewoon lesuur was) en toen zag ik ineens die jongen bij een kluis staan echt vlak achter me ergens. Dus ik zei zo keihard: ‘HEE’ (terwijl ik met een vinger wees xd, maar het was heel zacht, zónder vinger voor m’n vriendinnen bedoeld) en net op dat moment keek ie naar me. Dus echt beschamend. Zegt ie; Hee! Oh ik dacht dat je ‘hee’ zei omdat je me kende (:
Maar toen moest ik lachen en gingen we. (Achteraf heel dom!)
Later kwam ik hem best vaak tegen op school.
Hij is 18 en een keer blijven zitten, dus dit is zijn examenjaar. Hij is best een populairtje, want hij zit altijd met zo’n hele groep buiten te roken, hij draagt nikes, broek halfhangend, nike petje en heeft een scooter, dus wss aandacht genoeg van knappere meisjes.
En we hebben best vaak een soort van ‘oogcontact’ gehad. En soms zegt ie dan iets kleins als; ‘Ja, jullie ook!’ of ‘FF zuipen en weer terug he!’ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[b]

Ik heb dus behoorlijk vaak oogcontact gehad.
En toen ging ik hem zoeken op hyves. (Hij zit trouwens echt heel weinig op hyves.) Heb hem een krabbel gestuurd met;

heee,
wat zei je eigenlijk tegen ons op de trap?;p
xx

toen deed ie terug:
welke trap:P

toen deed ik terug:
oh laatmaar, beetje lang geleden xd
was de stunt nog een beetje leuk nadat jullie daar zaten? ;p
xx

toen deed ie terug:
muah viel tegen. helaas.
xx

toen deed ik nog terug:
je hebt nu examens tog. succes enzo!
xx

Dus op zich best kortaf. Maar hij deed iig niet terug; ‘Ken ik je?’ ofzo, dus dat is misschien al goed teken?
En daar heeft ie dan niet meer op geantwoord.
Hij heeft ook geen pf van hemzelf, dus een respect kan ik ook niet geven.
Ik vind mezelf ook best lelijk en hij heeft natuurlijk ook veel andere contacten met veel kanppere meisjes van zijn leeftijd enzo omdat ie opzich best populair is. Ik weet ook niet wat ik nu moet doen ofzo? Hij heeft nu examens dus ik zie hem echt (bijna) niet meer.
Maar toch vraag ik me af waarom hij zo vaak kijkt. Als ie me dom zou vinden zou ie dat niet doen en zou ie ook niet gaan reageren op m’n krabbels.
Weet iemand tips?
xxxx

sorry te lang om te lezen
gwoon lef hebben en er op af stappen
niet geschoten is altijd mis :wink:

:crazy_face:

Een praatje gaan maken.
Nee, ik ben niet van plan het te gaan lezen :’]

ik heb niet alles gelezen, maar oogcontact betekent niet meteen dat ie je leuk vindt en antwoorden op een krabbel betekent ook niks
ga met m praten ofzo.

Verkort het verhaal om interesses op te wekken :wink:

exactly :’)

haha nee zo’n lap tekst nodigt niet echt uit om even te gaan lezen.
maar maak gewoon een praatje met 'm. zeg ‘hoi’ als je langsloopt dan zet hij misschien wel de volgende stap.

zo even ingekort haha (:

Ik ervaar altijd dat jongens, als ze je leuk vinden, vanzelf contact met jou zoeken - zodra jij degene bent die contact zoekt, zijn ze veel minder geïnteresseerd. Je hebt nu laten weten dat je hem in ieder geval iets beter wilt leren kennen dan alleen oogcontact, maar nu zou ik, als ik jou was, wachten totdat hij iets doet :].

jaa precies, vind ik ook.

ik nam de eerste stap door z’n foto te respecteren, toen ging hij krabbelen, ik vroeg z’n msn, en nu begin hij vaak de msn gesprekken.
gaat opzich best lekker, maar in het echt praat ik nooit met hem.
kan je wel zeggen, heb lef en stap op hem af en zeg hoi, dat durf ik ookwel, maar waar praat je dan over?!?
tipss?

tip voor jou; vraag z’n msn om msngesprekken te voeren, zo heb ik hem ook veeel beter leren kennen!