veel lengteverschil

dankjewel allemaal voor het advies :wink:

Ik weet wel zeker dat ie je ook ziet zitten :’) Ga ervoor meid

Niet zo sarcastisch.

Wij weten niet of hij je leuk vindt, alleen hij weet dat. Maar of lengte een afknapper is, is ook per persoon verschillend. Ik zou bijvoorbeeld echt geen kleinere man willen. Maar als jij het geen probleem vindt en hij ook niet… Waarom niet?
Ik zou er inderdaad gewoon voor gaan. Misschien eens samen afspreken?

t ligt aan de persoon indd of hij het een afknapper vind maar hoe je nu zegt hoe hij met je omgaat heeft hij er geen problemen mee je moet gewoon eens met hem praten erover … kan knooit kwaad

Ik denk dat het wel oke is, hoor! Ken genoeg stelletjes waarbij het meisje veel kleiner is dan de jongen. Vinden veel jongens juist wel cute. Ik zou je iig niet tegen houden door zoiets en er vanuit gaan dat hij het een probleem vind.

jullie zijn nog maar 14, waarschijnlijk krijgt hij nog een groeispurt!

Ik heb een tijdje een relatie gehad met iemand die tien centimeter kleiner dan ik was. Ik was er best onzeker over, maar voor hem maakte dat niet echt veel uit. Als je hem leuk vindt en hij vindt je leuk, er gewoon voor gaan. Niemand keek er in mijn omgeving van op - alleen ik was degene die er echt op lette.

we zijn door iets volledigs anders uit elkaar gegaan

Dat was echt niet sarcastisch bedoeld, jammer dat het zo word opgevat. Hij vroeg haar welke jongen ze zou willen zoenen en dat ze ‘niet is zoals andere meisjes’, nou dat vind ik toch wel echt een duidelijke hint.

Long story short: Als jij het persoonlijk geen afknapper vind, laat je dan niet tegen houden door lengte.

zelfde probleem hier, maar dan andersom.
ik ben 14 en ik ben 1.49 :cold_sweat: mijn vriend is 1.75, en hij wordt nog langer :flushed:
we zijn al een maand samen, en die lengteverschil is totaal geen probleem!
vergeet niet dat jongens later hun groeispurt hebben en dat hij waarschijnlijk die nog moet krijgen! dus er is nog altijd hoop :wink:

+