Veel kleding & de jurk van matthew williams! H&m, primark, zara, vero moda!

Hallo! Ik verkoop best veel kleding na het opruimen van mijn kast. De kleding is allemaal heel en in goede staat anders zou ik het niet door verkopen! Bij de foto’s van de kleding zet ik richtprijzen maar we kunnen natuurlijk altijd even daarover praten als je het voor een andere prijs wilt hebben!

Nummer 1: Matthew Williams jurk maat xs van de h&m(komt boven de knie). De nieuwprijs van 69,95 en mijn richtprijs is ongeveer tussen de 15 en 20 euro.

Nummer 2: Zalando blouse maat S richtprijs tussen de 7 en 15 euro.

Nummer 3: Blazer maat 34 van de H&M richtprijs tussen de 7 en 15 euro.

nummer 4: Spijkerjasje maat xs van de primark. richtprijs tussen de 5 en 10 euro

Nummer 5: One shoulder jurk boven de knie maat S. richtprijs tussen de 7 en 15 euro van de zara.

Nummer 6: Mango Jurk boven de knie maat XS. Richtprijs tussen de 7 en 15 euro.

Nummer 7: H&M jasje maat 34 nooit gedragen richtprijs tussen den 15 en 20 euro.

Nummer 8: Zara jeans maat 34 richtprijs tussen de 7 en 13 euro.

Nummer 9: Echt leren tassen hierover moet je even een note sturen als je interesse heb.

nummer 10: Verschillende soorten blousjes en shirtjes maten xs en s.

nummer 11: mooi tuniekje maat xs maar kan ook makkelijk als s. richtprijs tussen de 10 en 15 euro

nummer 12: EDC spijkerjasje met rits richtprijs tussen de 15 en 20 euro

nummer 13: Primark blouse maat m. richtprijs tussen de 5 en 10 euro

nummer 14: kleding pakketje met blousjes en shirtjes ( je kunt het ook los kopen) bij elkaar richtprijs tussen den 15 en 20 euro.

upje

ruil je ook?

Ligt eraan voor wat!

wil je die oneshoulder jurk ruilen? note me

Nummer 5&13 ruilen? Note me!:slight_smile:http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/valles-moet-zo-snel-mogelijk-wegvv-276004.msg272995196.html#msg272995196