Veel jongens waarmee ik teveel om ga worden verliefd op me

Heeeii lieve meiden/ && misschien jongens? :slightly_smiling_face:

Ik ben er achter gekomen dat ik niet meer normaal met een jongen kan praten via whatsapp of na een paar dagen zeggen ze dat ze me leuk vinden hoewel ik ze gewoon als vriend wil hebben. Ik praat niet klef ofzo en zeg ook geen hou van jou en dat soort dingen. het enige wat ik doe is gewoon een xx enzo maar dat is normaal toch ? Hoe kan ik er voor zorgen dat dit stopt? want ik heb dit al bij meerdere jongens gehad. en ik wil gewoon just friends. && als ze zeggen dat ze me leuk vinden hoe kan ik het beste zeggen dat ik hun niks vind en gewoon vrienden wilt zijn? ( ook al klinkt het heeeeel cliecé of hoe je dat oook schrijft ! ) && hoe zorg ik er voor dat ik gewoon met een jongen kan praten zonder dat hij verliefd word?
xoxo

Ik snap er niks van. Je vindt je beste vriend leuk, maar ook weer niet. En je wil hem vergeten en vrienden blijven? Over het algemeen vergeet je je vrienden niet, dus dat wil sowieso al niet.

Je moet doen wat je zelf wil, je weet geeneens of hij ook een relatie met jou wil, beter zoek je dat eerst uit :slightly_smiling_face:

Ben bang dat als ik het vertel dat onze vriendschap ten onder gaat. Want ik vind hem echt leuk maar wil onze vriendschap niet kwijt…

Je hoeft het ook niet direct te vertellen he. Gewoon kijken of ie met je flirt, kijken of andere mensen wat aan hem opvalt …

misschien als je het verelt dat het beter is dan lucht je je hart op en het is een grote kans dat jullie vriendschap blijft :wink: :wink:

Dank Jullie wel zal er nog even goed over na denken hihi !

Dit is serieus onleesbaar.

^^
Neehh het is gewoon moeilijk uit te leggen. het ligt namelijk nogal ingewikkeld en weet dus niet zo goed hoe ik het moet uitleggen Sorry !

Nieuwe vraag heb ik gesteld meiden kunnen jullie me helpen ?

Jezus, ik snap echt niets van je verhaal, maar in de titel kan ik mezelf herkennen. Ik heb al een hele lange tijd een lieve vriend alleen is het zo dat jongens mij heel snel leuk vinden. Vaak zijn de redenen, omdat ik mij niet uitsloof zoals ‘de meisjes van nu’. Maar goed, ik zou als ik jou was gewoon hun ‘subtiele’ hintjes ontwijken en wanneer ze aan jou vertellen dat ze je leuk vinden gewoon op een lieve manier afwijzen. Ik heb veel vrienden verloren om die reden , maar dat vind ik niet helemaal niet erg.

Dankjee ! :slightly_smiling_face: ik kan zeker iets met die tip. haha verhalen schrijven over mijn problemen blijf ik moeilijk vinden hoe ik het beste kan uitleggen haha :33 Excuses !

Held. :bowing_man:

Ahh ja dat heb ik de laatste tijd ook zo erg!

pff echt zo jammer is dat dan. Dan heb ik zoveel gezellige gesprekken gehad met iemand, en dan gooit hij het op die toer. En dan wordt het awkward, en tja dan spreek ik ze eigenlijk niet meer. Jammer maar helaas.

Jaa, ik snap je :slightly_smiling_face: zo irritand. en dan is het zo van ’ doei vriendschap ’ ’ hoi akwerdheid ’ :wink:

Ik denk dat je daar niks aan kan doen… verliefd worden kan je niet tegenhouden
En blijkbaar vinden veel jongens jou dus een leuke meid…
Nou moet ik zeggen dat veel jongens snel verliefd worden…
Zie het als een compliment! Maar kan wel begrijpen dat t lastig is
Als je er niet op uit bent… probeer gewoon normaal te blijven praten en desnoods doe je maar
1 x’je als je gaat! En zodra een jongen gaat flirten kan je misschien zeggen dat je
Er niet op uit bent?

Succes!

Dankjee ! :slightly_smiling_face:

Echt IEDERE jongen? :’’) :rainbow_flag:
Maarehm gewoon een beetje afstand nemen, en duidelijk make dat je niks wilt

haha neee ik bedoel niet iedere jongen en zo wil ik zeker niet over komen hoor ! sorry voor verkeerde woord gebruik hihi :slightly_smiling_face:

Ik heb hier ook last van! Ik zit in zo’n apart klasje met autistische jongens enzo, ze zijn heel aardig maar n beetje apart, en ik zie ze gewoon als vrienden, maar al 2 van hun hebben mij verkering gevraagd en ik vind het echt super zielig dan echt vreselijk. zij verwerken het ook heel anders enzo en eentje heeft zijn eigen hand kapot gemept om mij. ik werd daar heel depri van enzo :bored: . sorry ik heb geen tips want ik heb ze zelf ook nodig :expressionless:

Wat ik dacht haha