Veel haaruitval

Ik heb laaste tijd heel erg veel last van haar uitval… Vroeger had ik echt veel haar… maar ik ben nu 15 en ik wil me mooie bos haar terug… Heeft iemand nog wat tips om haar uitval te verkomen???
Hartelijk Dank!!

hmm…

Ik had laatst een shampoo van Vichy gekregen, en was even benieuwd. toen heb ik hem opgezocht, toen zag ik ook een shampoo van Vichy tegen haaruitval,
ik zou een shampoo zoeken!

Gebruik je een bepaald (nieuw) product? Andere shampoo bijvoorbeeld?

Titel mag niet in hoofdletters. Let hier op aub.

Ik heb hier ook last van… Al weet ik wel dat het komt omdat ik mijn haar de laatste tijd iets te vaak gekleurd & gebleekt heb. Maar nu heb ik er dus best wel last van. Iemand tips?

Topic titel mag niet in hoofdletters.
Even hier over: eigenlijk weet ik het niet :stuck_out_tongue:

Eet je wel genoeg?

oh sorry, ik ben pas nieuw op GirlScene haha x

Ik gebruikte in het begin Herbal, daarna stapte ik over naar Head and Shoulders ofzo… En nu heb ik bij een pakistaanse winkel een shampoo gekocht waarin knoflook zit… nja ze zeggen dat het help… maar nee ze hebben het mooi fout :s

En helpt die Vichy shampoo tegen haar uitval wel?

Ik had dat ook, toen ik ziek was. Toen ging ik een speciale shampoo gebruiken en die hielp wel! Het was van Schwarzkopf en heette geloof ik ACTIV-W en ACTIV-M. Is wel aan de prijs, maar bij mij hielp het.

probeer anders van die medicijnen waar extra vitamine in zit voor het haar, dit kan je bij de tuinen vinden, ze zeggen dat het erg goed werkt maar ik zelf gebruik het niet.
20euro voor 1 potje

Ik had het ook, ging bloed laten prikken en bleek dat het door vitaminen gebrek kwam.
Ik kreeg maandelijks een spuitje en had er daarna helemaal geen last meer van.

haaruitval komt weleens voor bij;

• mensen die extreem aan het afvallen zijn (anorexia)
  • mensen die veel stress hebben
  • mensen met een ongezonde levensstijl

Wat inderdaad vaak helpt is speciale shampoo, en soms kan het ook helpen om aan de pil te gaan. Zorg bovendien dat je gezond eet en genoeg vitamines binnenkrijgt.

xx

het kan ook komen door de verandering van het weer/seizoen?

Ik zou eens naar de dokter gaan.

Ik heb het ook heel erg, als ik mijn haar borstel of met mijn vingers langs mijn haar ga haal ik er zo een pluk uit. Mijn moeder wordt ook echt gek omdat ze overal haren vindt. Maar ik weet niet echt iets wat je er tegen kunt doen.

Zeker kan je er wat aan doen, leg het probleem maar eens voor aan je huisarts (liever nog een dermatoloog) en ik vermoedt dat de oorzaak gezocht moet worden in je (veranderende) hormoonhuishouding.

Lees dit topic maar eens, jullie zijn niet de enige.

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=29817

Heb zelf ook gehad, door wat extra vitamine B te nemen en wat rustiger aan te doen qua werk en sport werd het wel wat beter