Veel bloedverlies

Hoi,

Vandaag werd ik wakker met veel bloedverlies alsof ik ongesteld werd, maar 2 weken geleden ben ik nog ongesteld geweest.
Ik slik wel de pil maar tussenbloedingen heb ik vaak als ik de pil 2 maanden doorslik.
Weet iemand hoe dit kan komen?

Kan toch wel een doorbraakbloeding zijn denk ik. Heb je ook buikpijn?

heb ik laatst ook gehad, is waarschijnlijk doorbraakbloeding, ik heb er normaal ook nooit last van, en laatst had ik wel bijna een maand een beetje bloedverlies.
niks om je zorgen over te maken lijkt mij :slightly_smiling_face:

Had wel wat krampen

Kijk hier even of je dit hebt :wink: ik denk dat het ook een doorbraakbloeding is…

Ben nu weer 11 dagen na mijn laatste menstruatie weer ongesteld geworden. Ik heb de huisarts gebeld maar die is er niet ivm vakantie. Herkent niemand anders dit?

Misschien is je pil te licht en word je daarom alsnog ongesteld? Overigens is na twee maanden doorslikken een doorbraakbloeding niet ongewoon.

Als ik jou was zal ik dan huisartsenpost bellen. Ik denk dat het toch verstandig is als je een medisch iemand spreekt. Na 11 dagen een doorbraakbloeding hoort niet normaal te zijns. Het kan ook zijn dat de pil die je nu gebruikt niet meer bij je past. Het hoeft helemaal niks ernstigs te zijn, maar ik zal dit niet als normaal beschouwen.