Veel beenspieren

Nu was ik het weer een tijdje vergeten, maar daar stond het weer: een artikel over mooie, strakke benen en alle bijbehorende oefeningen… natuurlijk ga ik nu weer inzitten over m’n eigen benen.

Mijn probleem?
Ik heb behoorlijk dikke benen, maar die oefeningen helpen juist niet want ik heb dikke benen door mijn spieren… nu vraag ik me toch af of hier ook een of ander iets voor is waardoor je die spieren minder krijgt?
Minder sporten is geen optie want dat doe ik al niet!

Alvast heel erg bedankt meiden!

Lang geleden was hier een topic over. Wat ik me kan herinneren is dat er niks aan gedaan kon worden, maar dat weet ik niet zeker.

auw hmm, dat is wel klote :frowning_face:

hmm, geen idee, iig is het bij mij ook dat mn benen nooit slanker zullen worden, want ze worden alleen gespierder…

zelfde probleem hiero, :anguished:?

Ik heb ook dikke benen, ik vind het enorm irritant :frowning_face:

Ze zijn bij mij ook grotendeels gespierd, en een beetje vet maar dat wilt er echt niet afgaan ookal sport ik :stuck_out_tongue:

Nee, volgens mij kan je er niks aan doen, helaas. I know how you feel.

het enige wat je kan doen is in een rolstoel gaan zitten maar dat lijkt mij geen optie :stuck_out_tongue:

tegen de muur aan liggen met benen omhoog gebogen en dan schudden, als je dat vaak doet helpt dat volgens mij wel

hmm wil ik best wel eens proberen eigenlijk ;O
kan nooit kwaad (:
bedankt!

Volgens mij kun je er niks aan doen, ik heb ook van die gespierde beentjes, al zijn mijn benen niet echt dik, maar mijn kuiten wel.

kheb het ook hoor, korte dikke beentjes, niks aan te doen.
Ik sport namelijk meer dan 20 uur per week (verschillende sporten) en dunner worden ze niet.
Ik ga nu meer gaan lopen zodat ze nog strakker worden en dan beenoefeningen die je vind via youtube.

Misschien heb je daar iets aan?

haha hier moest ik wel om lachen :stuck_out_tongue:
OT; tja hardlopen misschien? Volgens mij word je daar ook wel dunner van…

Erg vervelend idd, ik zou niet weten wat je ertegen kunt doen.
Ik heb er zelf ook last van, maar ik sport 4× per week, dus ik denk dat het door de spieren komt…

Mja, dat heb ik dus ook. Nogal kut.

Het enige dat werkt, is toch niet meer lopen? Ik heb namelijk ook vrij veel spieren, vooral in mijn kuiten. Dunne bovenbenen, brede kuiten. Ziet heel mooi uit, al zeg ik het zelf. :pensive:

heb ik ook hoor… echt 2 klompen spier zijn het… en ik heb het ook vooral in mijn kuiten…

haha en ik dacht nog wel de enige te zijn met dit probleem haha, in ieder geval bedankt voor het reageren, super!

Ik had trouwens ergens gelezen dat als je veel fietst op een lage versnelling het minder wordt? Is dit waar?

ik heb geen flauw idee ;O
maar heb niet eens versnellingen op m’n fiets dusja… wordt/word? een beetje moeilijk :stuck_out_tongue_winking_eye: