Hallo iedereen,
Ik zit met een vraagje. Sinds een paar maanden heb ik ineens veel meer last van afscheiding dan voorheen. Nu heb ik altijd wel last van afscheiding gehad maar sinds een tijdje is het dus een stuk erger geworden. Nu dacht ik eerst dat het met mijn weerstand te maken had. Een paar maanden terug heb ik namelijk een best hevige buikgriep gehad, waardoor de pil ook niet goed meer werd opgenomen die ik slikte. Ik dacht dus dat het een beetje aan mijn hormonen lag etc. die een beetje in de war waren daardoor. Nu zijn we een paar maanden verder (in die tussentijd heb ik nog een keer buikgriep gehad, weer hetzelfde verhaal) en heb ik nog steeds veel last van afscheiding. Het rare vind ik dat ik verder helemaal nergens last van heb, het stinkt niet, is niet veranderd van kleur, terwijl ze bij bijvoorbeeld bij een infectie aangeven dat je ook jeuk hebt etc…
Zijn er meer mensen die hier last van hebben of die wat ik hieraan kan doen? Ik vind het erg vervelend en ik weet niet zo goed wat ik er tegen kan doen. Ik had bij de drogist een vaginaal gelkuurtje gehaald voor een week waar ik veel goede reacties over heb gelezen maar dit heeft me ook niet geholpen.