veel afscheiding - niet ongesteld .

ik ben 13 en heb last van heel veel afscheiding .
ELKE DAG.
ook dan helemaal pusachtig enzo #genânt.
ik ben nog niet ongesteld en heb ‘het’ ook nog nooit gedaan .
laatst in de cosmogirl las ik dat het een soa-verschijnsel was of een teken dat je binnenkort ongesteld wordt .
maar ik heb het echt al sinds mn achtste ofzo .
wat betekent dit ?

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Ik zou zeggen een teken van ongesteldheid. Maar ik ben geen deskundige dus weet het ook niet.

Wat ik zelf had, is (wat jij ook zegt, elke dag) veel afscheiding. Dat had ik ongeveer 1,5 jaar. Het begon op mijn 11e.
Toen ik 12 was, bijna 13 werd ik voor het eerst ongesteld.

ja ik heb het dus nog langer .
ja de ggd zei ook dat ik ongeveer nog 9 cm zou groeien .
dus dan komt het wel binnekort dan denk ik ;p

Ik heb het ook! (:
Ik was 7, en toen kreeg ik het. Ik ben pas ongesteld geworden net voor ik 14 werd, dus wel oke verder. Ik weet het ook niet precies! In iedergeval bij mij niks ernstigs.
vroeger dacht ik altijd dat het deeltjes wc papier waren ofzo haha. maar dat is overbodige informatie denk ik! xD
Succes! X

Niet erg, als je het niet vertrouwd effe bij de huisarts langsgaan lijkt me?

das echt niks om je zorgen over te maken…
alleen super irritant maarja

Same here, alleen werd ik op m’n 13e ongesteld. Maar heb het nu nog steeds, alleen als ik ongesteld moet worden is het 10x erger. Ongesteld zijn sucks.

Ik had het ook vanaf mijn 11e elke dag. En toen ik op mijn 13e ongesteld werd, werd de afscheiding minder. Alleen als ik ongesteld moet worden heb ik het heel erg.

ja ik ben volgens mij vandaag ongesteld geworden :blush:
toen ik mijn billen afveegde zat er heel veel bloed op en groen pus #heelgenânt.
pfff . gelukkig alleen wat hoofdpijn .

Dat heb ik dus nog steeds, maar ik ben al ongesteld.

Wat vind je veel afscheiding? Want dat is bij iedereen anders. Kijk, sommige meiden moeten maandverband in vanwege hun afscheiding. Dat vind ik veel. Maar misschien is het bij jou heel anders.
Als je nog nooit seks hebt gehad is de kans dat je een soa hebt wel heel erg klein, bijna onmogelijk (ik zeg bijna want je kunt niets zeker weten). Je kunt gewoon heel veel jaren afscheiding hebben voordat je ongesteld wordt, al zie ik nu dus dat je denkt dat je ongesteld bent geworden. Maar afscheiding is heel normaal, en lijkt het niet normaal… Dan is er altijd nog de dokter. (:

Gefeliciteerd dan :grinning: haha

Bij mij begon het ook voor mijn ongesteldheid, en nu 5 jaar later heb ik het nog steeds iedere dag. Niets om je zorgen over te maken; het is vooral een teken dat het “daaronder” werkt.

ook last van, en al een aantal jaar ongesteld. heel irritant, maarja.