Veel afscheiding.. lekker fris.

Heey! Ik heb zoiets vies, ik heb heel veel afscheiding maar aangezien er nog geen vast ritme in mijn ongesteldheid zit, betekend het dat ik ongesteld word?

Ik heb geen seks gehad of zo dus kan niet zwanger zijn. Zit me helemaal bang te maken dat ik dat wel ben, dat toen ik dronken was of zo iets met een jongen heb gedaan waar ik niks meer van weet, zo stom maar goed:P Ik googlede het, en toen stond er gelijk van zwanger en zo pff.
Heeft 1 van jullie dit ook vaak? Liefs.

Kan het kloppen dat dit met mn eisprong te maken heeft, dat ik hem krijg, of dat die net geweest is?

dat is gewoon normaal hoor :wink: niet alle vrouwen zijn het zelfde de een heeft meer of minder afscheiding oh en als je je niet lekker voelt…beter niet googlen ik had toen ook heel erge pijn, en ging ik ook googlen op de symptomen maagkanker chlamydia baarmoederhals kanker eierstokontsteking…terwijl het gewoon buikgriep was ik raakte ook helemaal in paniek toen…niet doen dus :wink:

Jup, dat kan! Ik heb ook eens in de maand ongeveer 2 dagen ofzo wat meer. Hou het niet verder niet bij dus weet niet na hoeveel dagen het van m’n ongesteldheid afzit maar ik denk dat dat het is.

Als je afscheiding gewoon wit is, is er niks aan de hand.
Is het donkerbruin/rood dan kan je ongesteldheid eraan komen.
Mocht je toch wel seks hebben gehad, dan moet je erop letten of de menstruatie of uitblijft, of zo kort is met wat roze kort rode afscheiding. Dat kan ook duiden op zwangerschap.

Wil je je frisser voelen?
Mini inlegkruisjes in je string/hipster doen om het op te vangen.
Lactacyd houdt het schoon onder het douchen.

Dit moet eigenlijk bij Beauty&Health.
Maar iedere vrouw heeft eigenlijk afscheiding. Daar kan je niets aan veranderen. Om het gewoon fris te houden kan je inlegkruisjes gebruiken.
Ik kan zelf niet aan mijn afscheiding zien of ik ongesteld wordt. Dus als je wat meer hebt dan anders hoeft de menstruatie er niet per se aan te komen.

Okee! MeeR?

up? :stuck_out_tongue:

Voortaan graag letten op de categorie waarin je je topic plaatst.
En gebruik de zoekfunctie: *zoekwoord* + Girlscene op Google.