Veeelste verlegen

ik vind nu al ongeveer 3,5 jaar iemand meegaaa leuk, en volgens mij vind hij me ook leuk!
Maar nu dus het probleem: we zijn alle twee nogal erg verlegen. Het liefst wil ik dat hij mij vraagt maar ik begin langzaam te beseffen dat het geen zin heeft om alleen maar af te wachten. Mijn vriendinnen zeggen dat ik hem moet vragen, en dat wil ik wel doen maar aan de andere kant niet (hij zit in mijn klas en ik ben nou niet de populairste om het maar zo te zeggen) als ik hem vraag hoe kan ik het zeggen?

Tips???

‘Hee, zin om een keer iets leuks samen te doen?’

Misschien zijn nummer vragen? En als jullie Whatsapp hebben, kunnen jullie elkaar appen? En als jullie goed ‘bevriend’ zijn op w’app, kun je hem vragen of hij een keer iets leuks wilt doen. Waarom via app? Ik vind het altijd makkelijker om iets via internet of social media te zeggen dan face to face voor als je iets leuks wilt doen ofzo.

Okee dankje allemaal!!

dat probleem heb ik ook altijd. ik zou het sowieso proberen via social media of whatsapp zoals Heart zei.

Je kan ook een briefje schrijven, of je laat je vriendinnen het vragen, alleen dan heb je wel de kans als je je vriendinnen het laat vragen dat hij nee zegt …