Veeeele updates! Veel ASOS,Motel,ZARA,VANS & Beauty. Vanaf €1,- !

Wat vinden jullie van mijn kleding?
  • Leuk, ik ga wat kopen!
  • Leuk, maar ik ga niets kopen.
  • Te duur.
  • Niet mijn smaak/maat.
  • Anders (Laat wat achter!)

0 stemmers

Chico’s en chicka’s!
Al jaren verkoop ik hier mijn spulletjes op Girlscene (Al meer dan 100 kledingstukken verkocht). Regelmatig
updates van nieuwe spulletjes van aankopen die het toch nét niet helemaal waren voor mij. Hiernaast probeer
ik nog wat te sparen voor mijn studie.

En zoals je leest keihard aan het sparen voor een MacBook Pro!
SCORE: NOG €173,-

08-07-13: €193
05-07-13: €228
02-07-13: €234
24-06-13: €254
23-06-13: €300

Je kan hier terecht voor goedkope kleding, maar ook zeker voor nieuwe (aangehechte prijskaartjes) of slechts
eenmaal/tweemaal gedragen kleding. Ik ga altijd zuinig met mijn kleding om. Bij alles heb ik een beschrijving
hoe vaak dit is gedragen en hoe de staat van het kledingstuk is. Ik ga niet iets verkopen wat ik zelf niet
meer aan zou willen trekken door de staat van het kledingstuk. Daar ga ik zelf niet in lopen, dus dat laat ik
een ander ook niet doen. Van heel veel heb ik al aanfoto’s, dus gewoon even vragen!

Verzenden doe ik via PostNL. Maar dit doe ik ook via www.kiala.nl (dit kost €4,- voor pakketpost). Verzenden
is altijd op eigen risico. Ik ben al vaak genoemd in het betrouwbare verkopers topic. Ook onder de naam
WASBEERKIP. Producten die schadegevoelig zijn verpak ik altijd in bubbeltjespapier. Ik ben 2 á 3 maal per week
thuis, dan alleen kan ik pakketjes op de post doen/wegen/aanfoto’s maken etc.

UPDATES

Mooi jurkje van het merk Motel. Model bowtastic. Is een mooi jurkje in maatje S, met een lichtsexy
openkant. Is ook makkelijk als shirtje te dragen met een jeans eronder. Ik vind zelf als je langer bent
dan 1,75 je dat laatste ook veel beter kan doen. Is een aantal keer gedragen en mag daarom voor
€7,50 weg (nieuw €40/€50). Ik kwam trouwens ook DIT meisje tegen op internet die hem echt superleuk
combineerd. Foto komt van de site: “Devil in a tight dress”. Het jurkje heeft trouwens uitneembare
schouderpads (die zitten er op de foto niet in). En HIER nog eventjes een foto van de voorkant.

ASOS jurkje met 3/4 mouwen. Mooi getailleerd. Ook heel leuk met een leuke riem rond je taille.
Eenmaal gewassen en ongedragen. Hij is te groot voor mij. Maat UK12 wat overeen komt met een
38/40 hier. Nieuw €33,14. Nu voor jou voor €20 Klik HIER voor een eigen foto.

Geweldige mooi kanten jurkje van ASOS. Crémekleurig. Helemaal nieuw, ongedragen! Enkel gepast.
Helaas mij te klein. Inclusief riempje. Maat UK8 wat hier overeen komt met een 36. Nieuw €37,11.
Nu voor jou €17.50. Klik HIER voor een eigen foto.

Roze bodycon jurkje van de Jane Norman. Geen maat in het jurkje, maar deze komt overeen met een
S of een kleine M. Ik heb deze eenmaal gedragen met oud&nieuw. Nieuwprijs was achterlijk duur,
rond de €40. Extra cuppads zijn eruit geknipt (niet heel netjes), dit zie je aan de buitenkant niet.
Hier heb ik een foto voor als je wilt. Ik vraag hier €10,- voor.

Prachtig koraaljurkje van de SOHO (V&D). Maatje M. De stof is licht gaan pillen. Daarom
nu voor €5,-

Simpel maar mooi jurkje van de Only. Koraalkleurig maar met een lichte ondertoon van oranje hierin.
Deze heb ik ook in het wit! Eenmaal gedragen. Maatje M. €5

Stoer doodskopjesjurkje! Uit een boetiekje in Spanje (hier niet verkrijgbaar dus). Gekocht
als een onesize, maar komt overeen met een S of een kleine M. Sluiting is met een rits. Was
nieuw €50,-. Enkel gewassen en niet gedragen. Mag nu weg voor €20,-

Met veel pijn in mijn hart doe ik deze weg. Jurkje van de H&M. Heeft ook bij een bekende actrice
in de Cosmopolitan gestaan (wie weet ik even niet meer). Maat 40, maar dit komt vooral door
de borstomvang. Ik heb normaal maat 38 en met mijn cup C had ik echt deze maat nodig. Jurkje
is slechts enkele keren met veel liefde gedragen, maar hij blijft nu maar hangen in mijn kast. Ik
maak er liever iemand blij mee die hem met net zoveel plezier zal dragen. Onderaan een aantal
kleine vlekjes die er niet uit gaan (foto heb ik dus, gewoon even vragen). Gaat niet voor een klein
bedrag weg. €25,-

Sexy, rood (maar elegant) jurkje uit een boetiekje in Spanje. Geen maatlabels maar komt overeen
met een S of een kleine M. Vormt zich prachtig naar je lichaam (juist met vrouwelijke vormen!).
Eenmaal gedragen naar een gala (veel complimentjes over gehad trouwens). Nieuw €50,-. Mag
weg voor €20,-

Denim-kleurig blousje van de Forever21. Labels zijn er perfect uitgeknipt (je ziet niet eens meer waar
ze zaten). Maar ik weet dat het een S was. Ik vind dat deze ook kan met een kleine M. Ik doe hem
weg omdat hij me toch niet lekker zit bij de armen en mijn maat eigenlijk te groot is voor deze. Ik
heb hem eenmaal los gedragen en de strik aan de achterkant (zo kun je hem dus ook dragen).
Nieuwprijs heb ik geen idee meer van, maar mag weg voor €7,50,-

Digitale camera 6.0 megapixels. Amper gebruikt. Inclusief SD kaartje en opbergzakje. Doosje,
snoertje etc heb ik niet meer. Daarom mag die ook voor weinig weg. Nieuw rond de €150
exclusief opbergzakje. Nu mag die weg voor €20,-

Hoesjes voor iPhone 4 of iPhone 4S. Rechts is zo’n ouderwets magnetisch tekenschermpje. Ik
doe hem weg omdat het magneetje mist. Je kan er wel met een ander magneetje op tekenen.
Witte is een weekje gebruikt en hierna schoongemaakt. Rode is ongebruikt. Mogen beide voor €0,50
per stuk weg.

Bekende 88 palette. Gekocht toen het een enorme hype was geworden. De derde van linksboven is
door verzending hierheen kapot gegaan. Verder een aantal kleurtjes mee gespeeld maar nooit echt
intensief gebruikt. Ligt hier maar in de weg. Nieuw rond de €10,-. Je mag hem hebben voor €2,-.

Oef lelijke foto van dit prachtige palletje. Is van de Catrice LE collectie eind 2011. Alles is eenmaal
geswacht en daarna in een la verdwenen. Miss Lipgloss (Cynthia!) heeft er nog een review over geschreven,
klik daarvoor even HIER. Nieuw €6,99. Mag nu weg voor €3,50.

Haarverf van de Kruidvat Professional lijn. Nieuw €7,49. Past niet door de brievenbus. In mei dit jaar
gekocht, maar ik verf alleen nog maar bij de kapper. Klik HIER voor een fijne review.
Inhoud van het doosje is ongeopend en compleet. Mag weg voor €1,- exclusief.

Twee potjes met directions (la riche) haarverf. In carnation pink en mandarine. Beide ongebruikt
en nooit geopend. Past niet door de brievenbus. Nieuw €8,99 per stuk via Attitude Holland.
Mogen nu weg voor €3,50 per stuk.

TOPS

Echt een heel mooie top van de FOREVER21. Helaas achteraf toch te klein voor mij, deze is dus
ongedragen. Maatje M. Maar ik vind zelf dat deze kleiner valt. €6

Leuke top van de Only. Enkele keren gedragen. Maatje S. €4

Top van Blond Amsterdam. Maat L, maar valt als een S/M. Aantal keer gedragen. €4

Simpele maar mooie top van de FOREVER21. Maat M (Maar ik raad 'm eerder aan voor een S/M).
Ongedragen maar eenmaal gewassen. Gaat met pijn in mijn hart weg maar hij is te klein. €4

Shirtje H&M Devided. In maatje 38. Zit mij te strak bij mijn armen en verder
te los. Eenmaal gewassen in de hoop dat 'ie zou krimpen. Helaas. Verder
niet gedragen. €5

JURKEN

Gebroken wit jurkje van de Only. Maat M. Slechts eenmaal gewassen. Moet je wel
wat onder dragen aangezien die teveel doorschijnt voor alleen ondergoed. €5

Supermooie nude kleurige jurk van de ASOS website. Nieuw met aangehechte kaartjes.
De nieuwprijs is €39,56, maar hij mag voor €20 weg. Het is een UK12, dit komt overeen met een
38/40 hier in Nederland. 100% polyester. Klik hier voor een eigen foto.

VESTEN/JASSEN/ANDERE WARME DINGEN

Mooie jas van de ASOS site. Het is een reversibel jas, en is dus ook binnenstebuiten te dragen.
Perfect voor de herfst/lente(of de Nederlandse zomers…). Kaartjes zitten er nog aan, helemaal
gloednieuw dus! Het is een UK12, dit komt overeen met een maat 40 hier. Nieuwprijs €69,45. Hij
mag overgenomen worden voor €40 INCLUSIEF verzending! Klik hier en hier voor mijn eigen foto’s.

Windbreaker van de Vero Moda. Een goede jas voor de wind, is zelfs warmer dan een goede
winterjas ook hier tegen. Goed voor als je op de fiets naar school gaat. Slechts eenmaal
gedragen. Het bontje kan eraf. Nieuwprijs €50. Je mag hem overnemen voor €20 (of doe een goed bod!)

Vestje van de Only. Beetje een Adidas jasje. Deze is ongedragen. Maat S. €4

Leuke trui van de Disney, vale print. Het label gaat maat 14 aan, maar met een S/M vind ik hem persoonlijk mooier.
Licht oversized is deze dan zoals hij ook bij de paspop valt. Eenmaal gewassen en ongedragen. €6

Vestje van de Lady Sting, nieuwprijs €40. Maatje large maar gekrompen in de was, dus eerder een M.
Slechts tweemaal gewassen maar toch een beetje vaal geworden. €4

Gloednieuwe trui van de RAMONES (H&MDEVIDED), ongedragen. Maat 38. €10

Mooie zwarte blazer. De mouwen kunnen omgeslagen worden. Niet zo glimmend
als op de foto. Kaartje zit er nog aan vast! Het is een maatje L. €15

BROEKEN/ROKKEN

Gloednieuw rokje van de New Yorker. Enkel gewassen, niet gedragen.
Pas hem helaas niet. Maat 38. €5

Geweldige rok van de H&M in maat 40, maar kan ook makkelijk met een kleine 38 (zoals ik heb).
Inclusief riem. Ik weet maar niet waarmee ik hem moet combineren en ik draag hem maar niet.
Met pijn in mijn hart gaat 'ie dus weg en hij is ongedragen.
Klik HIER voor een close-up foto.
ik heb meer foto’s, bij interesse even noten! (: €10

G-Star broek, 1x gedragen. Maat 28/32. (Nieuwprijs ±€110)
In perfecte staat. Maar mij helaas te klein. €35

SHOES

Adidasjes, nieuw 90 euro. Gekocht voor het sporten, maar ik sport niet, verschrikkelijk
zonde van mijn geld. Maatje 39. Doe een goed bod :slightly_smiling_face:

De allermooiste hakjes van de ZARA ooit, maatje 39, nieuwprijs €90 euro. Ongelooflijk mooie hakken,
ik kan er door een gescheurde enkelband voorlopig niet op lopen. Ik heb er alleen binnen een
paar rondjes geparadeerd en ervan genoten. Hiervoor wil ik toch €50 of kom met een ander
goed bod.

Schattige regenlaarsjes met een strikje. Eenmaal gedragen naar het bos (en hierna weer
schoongemaakt), maar ze zijn toch echt te klein voor mij (ik heb maatje 39). Ik gok dat ze eerder een
38 zijn richting een grote 37, maar dat zeg ik zelf. Wat erin staat is een Aziatische maat (denk ik?) en
ik kan niet thuisbrengen bij welk land dit hoort, dus vandaar geen duidelijke maat hierbij. Hiervoor wil
ik €15,-

Leuke schattige vans in maatje 39. Eenmaal gedragen, lichte gebruikerssporen op de witte randen.
Ze zien er op de foto een beetje ‘geplet’ uit. Moet zeggen dat dit aan de foto ligt en er aan je voeten
niets meer aan de hand is :p. Ik hou van deze schoentjes maar wegens het missen van het kunnen
combineren van items zijn deze schoenen helaas niets voor mij. Wel wat voor jou? Deze gaan op bieden!
Ik zeg er wel bij dat ze niet voor weinig weggaan (zoals voor 20 euro)

BIKINI’S

Snoeproze bikini met een grote strik aan de voorkant. Strik kan ook losgehaald worden en
in de nek worden vastgemaakt. In de top kunnen losse pads geplaatst worden. Het broekje
kan door middel van de strikjes losser of strakker worden gemaakt. Bikini is nog helemaal nieuw
en ongedragen. Hygiënestrip zit nog in het broekje. Het is een UK12, dit komt overeen met de
Nederlandse maat 38/40. Nieuw €37,12, INCLUSIEF verzending voor €30 van jou! Klik hier
voor mijn eigen foto.

Nieuwe groene bikini met strik van Dorothy Perkins. Gloednieuw inclusief verpakking, hangertjes,
hygiënestrip en kaartjes. Het is een maatje 12 (oftewel een maat 40). Deze was nieuw €30
exclusief verzendkosten. Hier wil ik dan ook ongeveer €30 voor terug inclusief verzendkosten.

ACCESSOIRES EN ANDERE MEUK

Geen categorie voor dit, maar het moet ergens. Cruella de ville oufit, leuk voor carnaval of
een ander feestje. Exclusief het zwarte hemdje maar een lbd eronder en je outfit is af. Zelf heb ik
alleen deze pruik gebruikt voor Halloween (aangezien ik een witte bontjas had gevonden en
het vestje nog niet binnen was, deze is dus ongebruikt). Beide is een one-size. Nog een
sigarettenhouder erbij en je ziet er super uit! De pruik heb ik echt heel veel complimentjes over
gekregen, dus echt leuk om zoiets te dragen. Als je trouwens een foto wil zien van mijn feestje
gewoon eventjes vragen, dan heb je gelijk een idee wat je ermee kan. Los ook te koop! Het hele setje
voor €20. Per stuk €12.50. DE PRUIK IS VERKOCHT

Prachtige armband. Ongedragen, aangezien het irriteert als ik iets om mijn pols heb :’). €5

Even iets heel anders, een leuk vloerkleed in de vorm van een beer. Ligt bij mij in
de weg dus ik wil er graag vanaf. De kleur is zwart en hij kan makkelijk in de wasmachine. €10

KOOPJESHOEK ALLES VOOR EEN EURO PER STUK!!!

Top van de Primark. Enkele keren gedragen. Maat 42. Maar hij paste goed met
mijn 38, dan was die een beetje oversized. €1

Topje Only. In je nek vast te maken. Uitlopend model. Maat XS. €1

Simpel vestje Primark (hieronder ook nog in een andere kleur!), label geeft
aan maat 42, maar deze past goed bij mijn 38/40. Eenmaal gedragen.€1

Simpel vestje van de Primark. Ik schrok eigenlijk wel toen ik de maat zag,
namelijk een 42, maar met mijn 38 zit die eigenlijk gewoon goed. €1

Simpel vestje met korte mouwen van de Vero Moda, Maat M. Tweemaal gewassen, moet nodig
gestreken worden zoals je ziet op de foto, dit gebeurd voor verzending. De stof is
iets valer geworden van het wassen. €1

H&M Jurkje, maat 38.
Komt totaal niet tot z’n recht op de foto. Is een mooi gedetailleerd model.
Bij het elastiek randje bij de taille mist het 1 elastiek randje, dit zie je alleen van dichtbij. €1

Simpele legging met bloemetjes van de markt. Maat S/M. €1

ONI en Junior BoardGames. Niets voor mij, beide 1x gespeeld. €1,- stuk

upppp

TS, je had dit topic in dat ‘topic mag weg, plaats hem hier’-topic gepost, klopt het dat hij weg mag?
(Ik dacht, vraag het even na, want je had ook een ander verkooptopic daar geplaatst en deze is vandaag aangemaakt, voor je je vergist hebt ofzo) — oh zou je het antwoord kunnen gastenboeken? Anders lees ik het waarschijnlijk niet meer.