Veder gaan of kappen?

Haaii,

Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar! Maar ik heb een probleem, er is dus een jongen, ik ken hem sinds de 1e ik zit nu in de 3e, hij kwam naar mij toe op schoolfeest, en hadden we wat gepraat enzo, msn uitgewisseld en heel veel op msn gepraat, we zijn echt goede vrienden geworden maar er was ook meer, ik was op hem en hij op mij, maar we hebben echt heel vaak ruzie, 1x was hij ook bezog met een vriendin van mij terwijl hij ook met mij bezog was zegma, en daar heb ik hem op betrapt em hij zei dat hij niet met mij bezig was. Maar na een tijdje zei hij ik vind je weer leuk blablabla, maar toen hebben we weerruzie gehad om niks maar hij heeft me wel heel erg uitgescholden, voor zieloze ginger, kk slet, maar steeds vergaf ik het hem weer want hij is zo lief, maar steeds weer die erge ruzie en steeds weer vergeef ik het hem. Hij heeft nu een vriendin, terwijl ik vjnd dat hij wel een beetje met me praat van ik wil wel meer van jou, vinden jullie dat ik met hem door moet gaan, op moet ik onze vriendschap kappen na alles wat hij gedaan heeft? Want ik twijfel heel erg.

xxxx

als ik jou was zou ik gewoon vrienden blijven. en als je daar geen zin meer in hebt, dan helemaal contact verbreken.

Maar we krijgen steeds weer ruzie, en steeds vergeef ik het hem.

Juist. Je hebt steeds ruzie met hem. Hij scheld je hartstikke uit en hij heeft een vriendin.

Vergeet hem toch. Geloof je nu echt dat hij jou leuk vind? Hij vind je aandacht leuk, meer niet. Anders had hij nooit een andere vriendin gehad.

Precies!

Hij vindt je niet leuk, maar je bent leuk voor als hij niets heeft.

Jullie hebben gelijk, maar hoe zeg ik hem dat?

Als een jongen geen greintje respect toont voor je, kan ie nog zo lief zijn, maar verdient ie je niet.
Afkappen dus!

Het is uit, verdwijn uit m´n leven.

Zeggen dat je er klaar mee bent.

Kappen natuurlijk, jij bent veelste goed voor die klootzak. Jij bent z’n tweede keus. Eentje die hij kan gebruiken als ie zich verveelt. Jij verdient beter dan dit. En een jongen die je leuk vind zou je maar dan ook nooit uitschelden met kanker of slet. Ookal heb je ruzie. Vergeet hem, dit gaat nergens over. Je hebt al 3 jaar van je school verspilt aan hem, je wilt toch niet je tijd aan dat hopeloze geval verdoen? To te left met hem.

Ik eb hem nog gesproken, en toen vertelde ik van het is beter als we ermee stoppen, en toen zei hij nee niet doen ik wil je niet kwijt blablabla, nogsteeds gewoon kappen ? & hoe zeg ik dat ?

Niet ‘te zwak’ worden als hij gaat smeken of iets in die richting. Je moet op dat moment juist wat harder zijn ookal kan het moeilijk zijn.
Gewoon zeggen: Nee ik ben er klaar mee. Ik hoef je niet meer te zien.

ik weet niet of het waar is maar ik las laatst iets en dat kwam er op neer dat
wanneer je iemand steeds maar weer vergeeft enzo, dat betekend dat je hem in je leven wil houden.
maargoed daarbij moet je wel realistisch zijn of hij het waard is en hij je niet te veel pijn doet.