Haaii,
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar! Maar ik heb een probleem, er is dus een jongen, ik ken hem sinds de 1e ik zit nu in de 3e, hij kwam naar mij toe op schoolfeest, en hadden we wat gepraat enzo, msn uitgewisseld en heel veel op msn gepraat, we zijn echt goede vrienden geworden maar er was ook meer, ik was op hem en hij op mij, maar we hebben echt heel vaak ruzie, 1x was hij ook bezog met een vriendin van mij terwijl hij ook met mij bezog was zegma, en daar heb ik hem op betrapt em hij zei dat hij niet met mij bezig was. Maar na een tijdje zei hij ik vind je weer leuk blablabla, maar toen hebben we weerruzie gehad om niks maar hij heeft me wel heel erg uitgescholden, voor zieloze ginger, kk slet, maar steeds vergaf ik het hem weer want hij is zo lief, maar steeds weer die erge ruzie en steeds weer vergeef ik het hem. Hij heeft nu een vriendin, terwijl ik vjnd dat hij wel een beetje met me praat van ik wil wel meer van jou, vinden jullie dat ik met hem door moet gaan, op moet ik onze vriendschap kappen na alles wat hij gedaan heeft? Want ik twijfel heel erg.
xxxx