Wat vinden jullie ervan als een meisje veder gaat met een jongen waar ze het niet mee heeft? Ik ben wel eens beniewd! Ik zelf zit ook een beetje in zo’n situatie.
As long as nobody gets hurt is mijn motto.
Als jullie van elkaar weten dat er geen gevoelens in het spel zijn vind ik het best kunnen.
up!
En als het nou bijv. iemand is waarmee je bezig bent (in de flow noemen ze dat ook wel)
Ligt eraan
Als het 2 personen zijn die wel wat voor elkaar voelen maar nog niet officieel iets hebben kan het best, maar wel als er een relatie aan zou kunnen komen
Niet zomaar met een vriend of iemand die je nauwelijks kent
Mijn eerste keer verder gaan is met een jongen van m’n vakantie van terschelling. (a’)
Ik heb d’r geen spijt van ofzo, het was een jongen waarvan ik van de eerste avond tot de laatste avond mee zat en hij was ontzettend aardig/leuk etc.
Ja kijk ik zit dus echt in zo’n situatie want vorige week zijn we al wat veder gegaan met intieme plekjes aanraken enzo maar we hebben het nog niet en dan denk ik, kan het eigenlijk wel? is het niet te hoerig? ziet hij me dan niet alleen aan als fuckbuddy?
up.
SLET SLET SLET
-
Als jullie er gelukkig mee zijn dan is er geen probleem toch?
Hoezo SLET SLET SLET.
Ik heb het toch niet met hem gedaan? Alleen een beetje voelen enzo, kom op zeg. En zoizo zou ik het zeker niet met hem doen voordat ik een serieuze relatie met hem heb. Ik had het meer over hand en mond werk
Als het voor jou en hem prima is, waarom niet?
Waarom zou je verder gaan als het nog niet serieus is? Is het niet leuker om dat te bewaren voor als jullie wat krijgen?
Mijn mening is trouwens neutraal
Ik vind het niet fout, en zolang je dat niet met jan en alleman doet vind ik het nog kunnen.
Waarom zou hand en mond werk minder speciaal zijn om met iemand te doen dan de daadwerkelijke daad? Het is allemaal intiem bezig zijn.