Vechtsport

Ik wil graag op zelfverdediging maar heb er dus echt verstand van…

Welke vechtsport is volgens jullie het leukst en effectief?

Alvast bedanktX

Ik heb veel vechtsporten gedaan en ik vind karate.

Ik heb nooit een echte vechtsport gedaan, maar ik vond B-Kick wel leuk. Dat is wel het slaan en trappen, maar tegen een boksbal en soort van gecombineerd met aerobics (is op muziek).

taekwondo!

Tang soo do (zit ik ook op) (:

Wat is Tang soo?

judo daar zat ik vroeger op is wel leuwk! (:

Wat vinden jullie van jiu jitsu Begint mn moeder over

taekwondo!!
ik zit er zelf ook op
jiu jutsi lijkt me saai, dat lijkt op judo vind ik

Met taekwondo,
Sla je elkaar dan in het gezichtvenzo tijdens de lessen?

Ik ga binnenkort op thaiboksen.

Ik zit zelf op karate en er zitten ook nog wel paar andere meisjes op ;p Het is echt sport waar je goed aan je conditie werkt dus dat is wel fijn :stuck_out_tongue:

Ik heb 8 jaar op karate gezeten :slightly_smiling_face:

@Amandachan welke band had je? (en hoe ging de volgorde? Dat verschilt namelijk ook nog wel eens ;p)

Safatt x3 Heel onbekend, maar ik vind het erg leuk. Het is een mix van boksen en kickboxen. Je gebruikt zowel voeten als handen, maar met boxhandschoenen. En het is minder ‘heftig’ als kickboxen.

Ik had de blauwe band! Ik had nog wel een band verder kunnen komen, maar ik had de laatste anderhalf jaar niet meer heel serieus kunnen trainen vanwege examens en dat ik nu studeer. Jammer genoeg moest ik stoppen vanwege m’n studie, maar ik vind het nog steeds wel heel leuk!
De volgorde: wit - geel - oranje - groen - blauw - blauwbruin - bruin - zwart.

ik doe nu bijna 9maanden boks & ben zeker van plan om door
te doen met de sport ! (:

Oh das wel jammer dat je niet meer serieus kon trainen, je was al best ver haha Ik heb zelf nu geel maar onze volgorde gaat heel anders dan die van jou (Wit - oranje - blauw - geel - groen - bruin - zwart). Ik zit eigenlijk op karate omdat echt je conditie word getraint en het erg handig is als jezelf keer moet verdedigen :stuck_out_tongue: Het is alleen wel jammer dat ik een sixpack er door krijg ;S Vind ik zelf niet echt mooi, this niet echt heel zichbaar maar wel als je, je aanspant :frowning_face:

Kickboksen is heel leuk! Je moet wel tegen een stootje kunnen. :slightly_smiling_face:

Het ligt er natuurlijk net aan wat je leuk vindt, ik zou als ik jou was gewoon wat proeflessen gaan nemen :slightly_smiling_face: