Vechtsport

Vinden jullie dat een vechtsporten zoals free fighting, kickboks etc. etc. voor jongens zijn of kunnen meisjes het ook gewoon doen? Vinden jullie dat stoer voor een meisje of juist jongens achtig ?

Ik doe 't niet, maar vind het wel echt vet als een meisje het doet :stuck_out_tongue:

Ik zát op thaiboksen,en ik vind het best stoer als un meisje erop zit .
Ik had roze bokshandschoenen,roze scheenbeschermers,roze broekje met 2 grote strikken en op de achterkant: GIRLPOWER! en een roze gebitje (A)

kickboksen is zeker vet. haha DOGgoesWRAF; das echt wel tof, alles roze!
ik wil eigenlijk nogsteeds wel beginnen met kickboksen, maarja tijd tekort:P

Ik wou ook op kickboksen. Heb 7 jaar op karate gezeten. Maar ik heb niet zoveel tijd.

Nou ik zat op karate/judo en ik was niet de einige meisje ofzo
dus wrm zou het dan een jongens sport zijn ? =D
ik vind het zelf wel stoer als er meisjes op vechtsport zitten (H)
en naja vechtsport … oeff daar kon ik me altyd zo een beetje
uitleven als ik stress had ofz0 =D

Naah ik zit zelf op free fight en als ik dat dan aan mensen vertel word ik er soms best wel raar op aangekeken , helemaal door jongens … ik krijg dan metteen het commentaar van ze van : ooh je doet aan free fight dat is voor jongens niet voor meiden, meisjes horen turnen te doen …

Hmm, bij mij op karate zaten er eerst super veel meisjes. En ik ken ook wel een aantal meisjes die op kickboksen zitten. De meeste jongens die ik ken vinden het “gaaf” als een meisje aan een vechtsport doet :’]

ik deed aan thaiboxen en dan ook met jongens gemengd x’D was wel zwaar

Ik heb 6 jaar op judo gezeten. Meiden kunnen het ook hoor ^^

kickboxen is echt VET!

ow maakt niet uit ik zit ook op kickboksen!:stuck_out_tongue:
haha

hmm ik weet het niet ik ben een TomBoy maar hou tog wel van meisjes dingen, maar ik durf niet naar kickboxen terwijl ik het stiekem wel wil maar ik durf niet omdat een paar vriendinnen van mij zeggen dt ik teveel spieren gakrijgen en dat ik dan egt op een jonguh ga lijken omdat ik me ook vaak als een jongen kleedt enz.

ps: ik draag niet egt van die jongens kleding maar heb wel vaak baggy broeken en gave petten en wijde truitjes aan :stuck_out_tongue:

ik zit ook op kickkoksen :grinning:
dus het is ook voor meisjes (Vind ik XD)

Ik zit zelf op kickboxen. En ik vind mezelf niet bepaald jongensachtig.
vind het leuk en het is echt een kick om te doen !

ik vind het echt heel gaaf.
ik wou en wil het ook.

maar gemengd lijkt me wel leuk.
maar ik denk dan dat jongens een stuk voorzichtiger zijn.
dat is wel jammer.

dat wilde ik een paar jaar geleden ook al.
nu eigenlijk nog steeds wel, maar ik heb denk ik het idee opzij geschoven ofzo. Ik durf me daar in mn eentje toch niet aan te melden :zipper_mouth_face:

Dat is waar… de jongens onderling zijn harder tegen elkaar dat als ze met mij of een ander meisje stoeien. dat is inderdaad wel jammer.

up

ik zit op karate, en bij mij in de groep zitten best veel meisjes.

als ik iemand vertel dat ik daarop zit zeggen ze altijd: ‘moet je dan ook bakstenen doorslaan?’ even voor de duidelijkheid: NEE DUS.

Ik vind het heel normaal als een meisje zoiets doet, best vet eigenlijk.