Vechten met een meisje

Nee, ik heb nog nooit gevochten met een meisje. Ook niet met een jongen, trouwens. Wel een keertje bij een vriend van me een paar krassen gezet, maar dat was uit zelfverdediging xD
Wel was er een keertje bij mij op school, zó erge ruzie tussen 2 meisjes. Echt plukken haren vlogen in het rond en allemaal wondjes in hun gezicht enzo. :S

Niet gevochten
wel in de eerste iemand geschopt want ze schopte mij en we hadden ruzie.

ik heb nooit ruzie ( gelukkig)
maar als iemand het er een keer naar maakt dan aarzel ik niet om hem/haar hard op de bek te slaan .

Een keer met een meisje gevochten op de basisschool en ook een keer met een jongen paar maanden geleden. Hij verdiende het.

nooit met een meisje gevochten nee,
maar soms moet ik me inhouden om iemand geen klap te verkopen

Ja jammer genoeg wel.

ja met me beste vriendin =’) toen waren we 10 ofzo , en t was echt trappen nzoo xd maar nu zijn we weer beste vriendinnetjes , (aa) die ruzie duurde ook maar een dag ofzo xd.

Ja in de Macdonalds :stuck_out_tongue:
Zij viel mij en een vriendin lastig (Al jaren, ze is echt dé bitch van Gent)
dus begon ik aan haar te trekken, en een goeie mep gegeven.
Deed wel deugd!
niemand moet gemeen doen tegen mijn vrienden!

Ja in de Macdonalds :stuck_out_tongue:
Zij viel mij en een vriendin lastig (Al jaren, ze is echt dé bitch van Gent)
dus begon ik aan haar te trekken, en een goeie mep gegeven.
Deed wel deugd!
niemand moet gemeen doen tegen mijn vrienden!

Nee ik word niet snel zo boos dat ik dat doe, wel een keer mijn vriendje en een vriend van hem een paar falcon punches op afgevuurd. :v

Nee, ik word eigenlijk nooit agressief. Al verdienen sommige het wel, maarja

Nee, ik vind dat echt niet classy. Het lost sowieso niet op, het laat alleen maar zien hoe slecht je jezelf kunt bedwingen.

Nee, kan me goed genoeg inhouden om iemand niet te slaan. Ik vind het ook zwak, alsof je met vechten wat oplost.
Ben weleens bedreigd dat een meisje me wou slaan, die is uiteindelijk nooit gekomen van de 4 keren dat ze zei dat ze me ‘ging pakken’.

ehm best vaak
altijd uit zelfverdedeging, nooit zelf begonnen of uitgelokt eiig

Wie is dat dan als ik vragen mag? :stuck_out_tongue: (zit nu op kot in Gent xD)

On topic;
Ik ben tegen vechten, maar ik moet toegeven dat ik toch al een keer gevochten heb met een vriendin… Maar het was wel terecht :stuck_out_tongue: Het is een paar jaar geleden… Mijn vriendin had mijn gsm afgepakt en voor de ‘grap’ allemaal berichten naar (veeel oudere) vrienden van mijn neef gestuurd dat ik verliefd op hun was en seks wou enzo… Maar ik vond dat echt niet grappig! Dat was totaal niet zo… En wat gingen ze wel denken van me? Ze denken btw nog altijd dat het ‘echt’ was. Mijn vriendin wou m’n gsm niet teruggeven en toen heb ik gevochten om hem terug te krijgen. Het gevecht was totaal niet hevig eigenijk :stuck_out_tongue: Ze is btw geen vriendin meer van me.

Ja een keer, uit zelfverdediging. Ook een keer met een jongen, maargoed ik had toen een klap uitgedeeld en namen vrienden het van me over ofzo, naja ze hebben niet egt gevochten meer hem wegduwen en uit mijn buurt houden. Toen was ik egt giftig.

En met voetballen wel veel gescholden op elkaar maar ik zelf heb daarbij nog nooit gevochten, 2 andere meisjes wel maar waren ook meteen voor een half jaar geschorst.

ik werd een keer geslagen door een meisje omdat ik haar arrogant aan keek (ik had zelf niet eens gemerkt dat ik haar zo aankeek?) & toen heb ik wel een klap teruggegeven.

maar uit mezelf zou ik niet snel iemand slaan.

Met een hockey wedstrijd ging een meisje met haar stick op iemand anders meppen, maar die had gelukkig haar stick voor zich dus ze werd niet geraakt. Maar toen werd ik wel flink pissed en had ik zin om haar te slaan, maar ik wist dat dat totaal geen nut zou hebben…

Ik vind vechten echt ordinair en tokkie-gedrag. Ik zou nooit iemand slaan want ik word niet snel boos op mensen en als ik boos ben (wat trouwens nooit op een vreemde is) op iemand dan praat ik erover in plaats van mezelf voor lul te zetten…

Maar als iemand mij zou slaan dan weet ik niet wat ik zou doen, mij kennende is het ook heel goed mogelijk dat ik gewoon blijf staan en heel droog en ongelovig kijk.