Vechten met een meisje

Heb je wel eens gevochten met een meisje waarmee je ruzie had ofzo?

Ik niet echt, maar soms op hockey scheelt het niet veel…

Nee nooit, ik vind het echt een trieste vertoning als mensen gaan vechten.

Nee, vechten is laf behalve als je het uit zelfverdediging doet

.

Met m’n zusje ja x’D

Ik ben zelf wel eens geslagen door een paar meisjes waarmee ik op de basisschool had gezeten. Toen ging het op de middelbare fout en had ik blijkbaar wat over hen gezegd.
kachingg… losers.
ik vind vechten zowieso kansloos.

Oeff okeei, waar hadden jullie gevochten dan?
ik heb trouwens alleen maar op de basisschool met jongens gevochten, niet met meisjes (A)

ik ga vechten met een meisje ze verdient het fake vriendin, roddelkut

^Dan verlaag je je tot haar niveau :’)

OT: nee, nog nooit.

nee, maar een ex-vriendin van me doet dat wel (met elk meisje om 1 jongen) best wel triest

ik weet het maar ze lokt het zooo erg uit. ze daagt me gewoon uit, stoephoer AAARGHH ik word nu weer zoo kwaad

Ja toen ik met mijn ex beste vriendin op vakantie was in duitsland.
We kregen ruzie met zo’n duitse meisjes en toen waren we het vechten in het water.

1 tip doe dat nooit haha!

ja.

Jawel, met m’n beste vriendin op de basisschool, oooh, wat was ik boos.
En met het meisje waarmee ik op vakantie was, ze haalde echt het bloed onder mn nagels vandaan. Brrr, ben ook geen vriendinnen meer met haar.

Maar over het algemeen heb ik een hekel aan geweld.

upje

Nee, maar hetzelfde als wat jij zegt op hockey scheelt het soms niet veel

ik ben zo kwaad

Dan nog. Ik denk soms ook zoiets. Maar dan moet ‘k gewoon even uit de weg gaan en dan negeer je diegene gewoon. Ik vind geweld zoiets jaa, zinloos :’).
Alhoewel het wel leuk is om te zien haha. Vooral op school. Dan zie je iedereen in 'n kring erom heen staan.

Haha, had ruzie met een ‘vriendin’ en zij wou mij dus slaan volgens mij.
Achteraf zei ze dat ze een woedeaanval had, jaja.
Nou ja, ik weet dat ik echt onuitstaanbaar ben als ik ruzie met je heb. Maar als je er goed mee om kan gaan, kom ik het vanzelf weer goed maken.
Het is dus nooit weer goedgekomen, ze is al een jaar mijn vriendin niet meer :'3

haha dit doet me denken aan een bitchfight in walibi laatst, ik was er niet bij maar ik vond 't filmpje op een site haha te grappig die 2 gaan helemaal los, haren trekken, ninja-trappen etc. (:
http://www.dumpert.nl/med…_martial_bitchfights.html

Nee maar ik was wel een keer zo boos dat ik een glas cola in het gezicht van 'n vriendin heb gegooid, ze zei iets en nu weet ik echt niet meer wat maar toen knapte er echt iets aangezien ze al de hele tijd bezig was met lullige opmerkingen maken, chaggo doen had ik 't toen echt even gehad (: