vastlopen

Hallo,

Ik zit met een probleem en wil graag mijn verhaal kwijt. De laatste tijd heb ik heel erg het idee dat ik vastloop in mijn leven en ik weet niet hoe ik eruit moet komen.
Dit jaar ben ik begonnen met een studie en ik heb het niet zo naar mijn zin. Om mij heen zie ik dat iedereen het heel leuk heeft en dat maakt mij ongelukkig. Ik heb een aantal leuke contacten, maar mijn sociale leven is niet heel groot. Zelf onderneem ik niet heel veel om dit te veranderen omdat ik best onzeker ben en ik weet ook niet waar te beginnen. Daarnaast wil ik graag stoppen met mijn studie. Ik heb namelijk wel wat mogelijkheden om iets anders te doen, maar ik ben bang dat ik dat dan ook niet leuk vind en ik ga achterlopen met alles ten opzichte van anderen. Ik weet gewoon even niet wat ik moet doen.
Sorry voor het lange verhaal en gezeur. Ik weet dat ik gezond ben en eigenlijk niks te klagen heb, maar ik zit er gewoon heel erg mee.

Liefs

Hee ik zou er heel goed over nadenken of je echt wil stoppen met je studie of dat dit gewoon een dipje is. ik weet niet wat die andere mogelijkheden zijn maar als het bijv. werk is dan kan je misschien daar eerst stage lopen om te kijken of je het echt leuk vind. Misschien moet je gewoon een keer iets anders doen wat anders is. Zoals een vakantie, cursus of beginnen bij een sportschool. Je kan ook een lijstje maken met doelen. Dan kan je daar aan werken. Beetje een lange reactie maar ik hoop dat je er iets aan hebt. Succes!x

Dankje voor je reactie! ik wil ook weer geen spijt krijgen, maar ik zit al langer niet lekker in mijn vel. Het probleem is juist dat de dingen die je zegt ik vaak durf te doen, omdat ik dat altijd heb bij nieuwe dingen.