Vasten

Vandaag is de ramadan begonnen en ik deed er ook aan mee, maar ik moest met m´n moeder mee naar de stad.Ik werd heel erg moe, ik viel bijna flauw door de warmte en toen moest ik ff iets drinken, maar nu heb ik een dag niet volgehouden zegmaar en kan ik morgen ook niet gewoon doen alsof er niks aan de hand was want ik heb iets gedronken? Heeft iemand hier verstand van?
help me plz :no_good_woman:

Er is hierover al een topic over, bij Food en sport
o laat maar je vraagt wat haha sorry

Voor vandaag telt het zowizo niet meer mee maar morgen kun je denk ik wel gewoon verder gaan maar het is zowizo verkeerd dat je wat dronk moest je maar niet naar buiten je weet wat je kan overkomen sorry klinkt beetje hard maar zo is het :stuck_out_tongue:

Je kan morgen gewoon verder met vasten.
Alleen moet je deze dag wel inhalen later.

‘‘Moet je maar niet naar buiten gaan’’ -.-’ WTF!

Wat ben ik blij dat ik daar nooit aan mee doe :stuck_out_tongue: Kan geen dag zonder voedsel haha. Vind het wel knap dat mensen dat kunnen hoor :open_mouth:

Ik word al misselijk van honger als ik te laat ga eten xD

hierboven^ jij je zin, maar heb beetje respect aub :wink:

je kan gewoon morgen verder gaan hoor, het maakt niet uit dat je water hebt gedronken, die dag haal je gewoon weer in na de suikerfeest (K)’

er bestaat al een topic hierover.

ot;
Eigenlijk is het zo, dat wanneer je net als zoals jij deed, gewoon ‘expres’ water hebt gedronken, je meer dan een dag moet herhalen… ik had gehoord van iets van 6 dagen.

je kan nu gewoon gaan eten, want doordat je al gedronken hebt, is deze dag niet meer geldig.

Ik heb respect. Ik citeer mijzelf: ‘’ Vind het wel knap dat mensen dat kunnen hoor :O’’

Dat was niet sarcastisch bedoelt !

en wat heeft dat met mijn zin krijgen te maken ? XD

Je bent ziek geworden en dan mag je best iets eten en/of drinken, maar je moet het inhalen na de ramadan. Niets aan de hand dus. :]

^ dat is toch geen ziek worden?

want ik heb dat zelf ook een x gehad, maar ik ging gewoon even rusten, rustig aan doen & toen ging het weer.

Doe gewoon verder met vasten & haal die ene dag dan in!

Doe je de hele maand mee? If so, dan moet je vandaag inhalen. Je vasten is nu verbroken, maar niet echt echt met opzet.
Goed van je!

ja indd, ik ben geen moslim maar ik weet van mn vriendinnen dat je die dag dan moet inhalen…dus probleem opgelost :wink:

oke geen probleem :grinning:

maar, ff over die zin, jij bent de gene die zegt dat je nooit een dag zonder eten kan. en ik heb zoiets van er zijn mensen die geen geld hebben om voedsel te kopen en die sterven van honger. hun kunnen zelfs dagen lang niet eten weetjewel. en vandaar dat ik reageerde jij je zin. (:

^Natuurlijk kan ik wel een dag zonder eten haha :stuck_out_tongue: Ik vind het ook heel erg dat er mensen op de wereld zijn die bijna nooit kunnen eten maar ook al zou ik een paar weken niet eten. Is dat nooit te vergelijken met de honger die die mensen hebben :S

Maar goed :stuck_out_tongue: Ik probeerde niet respectloos over te komen :wink: Maar niet alles komt even goed over als je het in een berichtje moet typen haha

Aww, kleine meisjes die het bijna niet volhouden. Wat schattig n__n

@ Pickpocket
Nouja, kleine meisjes, menig volwassen vrouw zou het ook niet vol kunne houden hoor…

Ik en mijn moeder houden het veel makkelijker vol dan mijn zusje. Over het algemeen houden volwassenen het beter vol :’)

logisch ook, dat volwassenen dat beter vol houden, kinderen eten vaak een koekje of een snoepje tussendoor, dan is dat voor kinderen ook hardstikke moeilijk om dat dan niet te kunnen doen.
kinderen hebben die energie hard nodig

Wil je nu applaus ofzo? Iedereen doet gewoon zijn/haar best op zijn/haar eigen manier? Daar mag je best respect voor hebben…