vaste inkomsten met het schrijven van artikelen

Sinds twee weken ben ik actief bezig met het schrijven van artikelen. Dit wilde ik allereerst puur voor de lol doen, maar toen ik verder op internet surfde kwam ik al snel uit op infonu.nl. Hier las ik dat je een vast inkomen per dag kon opbouwen met het schrijven van artikelen.

Hoe werkt het?
Je bedenkt een onderwerp waar je over wilt schrijven. Vrijwel alles is goed, zolang je er maar een goed lopend verhaal over kan schrijven. Zodra je een goed onderwerp hebt, schrijf je het artikel. Bedenk een krachtige inleiding en eventueel een leuk plaatje aan de linkerkant. De zoektermen en titel zijn het belangrijkste als het om vindbaarheid aankomt, dus denk hier goed over na. Zodra je je artikel gepubliceerd hebt, is het afwachten of het wordt goedgekeurd. Infonu kan streng zijn maar geeft altijd opbouwende feedback. Zodra je artikel goedgekeurd is, ben je officieel op het web te vinden. Na het schrijven van een aantal artikelen zul je ook zien dat je bezoekers aantallen stijgen. En geloof mij, dit werkt ontzettend motiverend!

Maak je nu alleen maar reclame?
Nee, absoluut niet. Ik mag op geen enkele wijze mijn artikelen actief aanprijzen op het internet of in kenniskringen. Je verdient namelijk je geld via google Adsense. Zodra je voldoende artikelen hebt, kun je daar je account aanvragen. Google plaatst advertenties bij jouw artikelen en jij verdient geld met de klik daarop. Wanneer je bijvoorbeeld een vriend actief op je advertenties laat klikken, zal google dit opmerken en word je direct gebanned. Ik zal met het schrijven van deze post verder niets kunnen verdienen.

Wat zoek ik?
Ik zou graag in contact komen met meiden die ook op zoek zijn naar een leuke bijverdienste of meiden die net begonnen zijn met schrijven. Het is leuk om samen te schrijven en het erover te hebben. Ook kunnen we in de toekomst linkpartners worden en meer bezoekers naar elkaar sturen. Mocht je dat willen dat mag je mij altijd even privé berichten.

In het gratis geld verdien- topic zijn veel meiden (ook ik) al een fan van neobux. Daar blijf ik ook een voorstander van. Maar het grote nadeel is dat je op zulke site iedere dag actief moet zijn. Omdat ik dat niet wilde heb ik mij dus hiervoor aangemeld. Ben je nieuwsgierig geworden dan kun je altijd even een kijkje op de website nemen via infonu.nl

Meiden die al langere tijd schrijven, wat zijn jullie ervaringen?
Mocht er iemand vragen hebben, stel ze gerust. Ik hoop op meer gezellige schrijfsters.

Er is een ding wat mij opvalt. Je zegt dat je aan deze post niks verdient, maar in de link die je geeft staat wel een referentienummer. Als jij er niks aan verdient kun je toch gewoon de website geven zonder jouw nummer?

Verder ken ik de site wel maar doe ik het niet, in de toekomst wil ik wel gaan beginnen.

Ik krijg natuurlijk wel kliks erbij maar ik verdien daar geen geld mee.
Je verdient namelijk geld aan de advertenties die vermeld staan bij je artikelen en infoteurpagina. Op het moment dat mijn infoteur-naam zichtbaar zou zijn in de link hierboven, zou je mij kunnen traceren en kan ik aan je kunnen verdienen. Dat kan op deze wijze niet. Ik zou heel graag links van mijn advertenties of mijn infoteurpagina plaatsen, ben best trots op mijn artikelen namelijk :flushed: . Maar dan zou ik dus wel weer de regels overtreden en aan je kunnen verdienen.
Maar het is wel altijd leuk om kliks via een andere site bij mijn statistieken te zien. Houdt je gemotiveerd zeg maar.

Ik heb me net aangemeld, wou al en tijdje beginnen dus waarom niet nu haha.

Toevallig ben ik ook lid. En ik zie op de pagina bij referrals staan:

Referrals zijn leden die via jou zijn lid geworden. Als dank voor het verder vertellen over InfoNu ontvang je 5% weergaven van advertenties op de artikelen van door jou aangebrachte leden. Met de referral-link heb je de mogelijkheid om InfoNu te promoten bij vrienden en bekenden. Eventueel kan via ‘vertel verder’ op een eenvoudige manier verder worden verteld over InfoNu.

Dus jij verdient hier wel degelijk aan.

Je bent 2 weken bezig zeg je, hoeveel heb je in die 2 weken verdiend dan? Ik wil weten of het de moeite waard is :’).

^Hierbij wil ik dus meteen vragen je link te verwijderen binnen 24 uur. Anders doe ik het + een waarschuwing.

Heb je het nu tegen mij? Vanwege de ^

@ Demi het zal in het begin nog geen bergen opleveren hoor.
Ik heb op dit moment dan ook nog maar 7 artikelen en één special geschreven en verdien daar nu ongeveer 1 euro per dag mee. Maar wil deze week nog 4 artikelen goedgekeurd hebben dus kan snel oplopen. Als je je wilt aanmelden, zullen we dan linkpartner worden?

@ vogelnest, leuk dat je je ook aangemeld hebt!! Ik ben benieuwd wanneer je je eerste goedgekeurde artikel hebt en bezoeker…
Laat je het weten?

ik schrijf niet voor infonu, maar voor plazilla(ook met adsense) en ik verdien er al een poosje lekker mee. maar je artikelen verouderen ook, en je verdient als je niet actief blijft steeds minder tot niks. je zult of nieuwe artikelen moeten schrijven, of je artikelen up to date houden.

Heb hier nog nooit van gehoord, maar ik hou ook van schrijven, dus misschien ga ik ook wel een poging wagen!
Is de site overigens betrouwbaar? Krijg je geld om de zoveel weken ofzo?
En waar schrijf jij vooral over?

Sterker nog, ik gooi 'm gewoon dicht. Want zoiets kan hier:
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/039gratis-geld-verdienen039sites-142965.0.html