Vaste dag rituelen? :D

Wat is iets wat jij typisch iedere dag standaard doet? Op douchen enzo natuurlijk na (: doe je iets typisch voor je bijvoorbeeld naar bed gaat? Of doe je iets voor het eten? Denk je ergens constant aan? (:

Voor ik naar bed ga drink ik altijd een glas water en kam ik mijn haar nog eens :stuck_out_tongue:

ehmm… ik zal er maar even iets uitpakken, voordat ik ga slapen, heb ik altijd een heeeeeeel ritueel :
Eerst doe ik mijn haar naarachteren, make-up erafhalen, dan nog met tonic de restjes erafhalen, gezicht met water wassen, tanden poetsen, listerine mond spoelen, créme opdoen, bio-oil op littekentje doen, haar borstelen, naar de wc, labello opdoen, en dan eindelijk slapen haha.

De pil slikken?
En als ik om kwart voor 7 op sta, eerst het RTL4 nieuws kijken.

Uhm… voor ik ga slapen lees ik altijd een halfuurtje. Ik lak ook (bijna) elke dag mijn nagels.

Oh ja, en tijdens het aankleden heb ik altijd het ontbijtnieuws opstaan.

voor ik ga slapen moet ik eerst gek doen voor de spiegel tijdens het tandenpoetsen :x

Na school een glas ice tea (met prik!) en wat broodjes en dan lui voor de tv zitten haha. ;p Tegenwoordig luister ik ook bijna standaard radio of m’n mp4 als ik in bed lig (of anders lees ik nog een boek).
Ehm… misschien zijn er verder nog wel wat dingen maar die zijn misschien al zo ‘normaal’ geworden dat ik er niet meer bij nadenk. XD

300 sit-ups voor ik ga slapen.

300? :open_mouth:

mn slaappil innemen?

Tanden poetsen, naar bed, bidden, wachten tot ik in slaap val en dan slapen. :’)

's Avonds, schoolboeken klaar leggen voor de volgende dag.

Als ik opsta mijn standaard ‘gekke tien minuten’ doen :grinning:

Ja, 300… Wat is daar zo gek aan?

oeh, vertel! (wat houd t in? :stuck_out_tongue: het klinkt leuk!)

Standaard voordat ik naar bed ga: een bladzijde in mijn dagboek schrijven :slightly_smiling_face: als je het eenmaal in je gewoonte hebt zitten is het best makkelijk om een dagboek bij te houden! en verder tandepoetsen enzo, maar dat spreekt voor zich :stuck_out_tongue:
en ik kam mn haar nog voordat ik ga slapen, en ik doe lipbalsem op (omdat die zo lekker ruikt hahaa)

voordat ik naar bed ga, eerst pyjama aandoen dan naar de badkamer lopen, haar in een staart, tanden poetsen, make-up eraf halen, gezicht wassen met speciaal spul, nacht creme opdoen, spoelen, 10 minuten in bed tv kijken en dan slapen!
:rainbow_flag:

haha ach ik begrijp het wel, het is best veel toch? (of heb ik er gewoon geen verstand van xd) hoelang ben je er mee bezig dan? wauw daar heb je wel zelfdiscipline voor nodig :slightly_smiling_face:

Niks, ik vind het superknap! Na 10 ben ik al helemaal kapot ; )

@aaveryyy Uhmie, geen id, ik luister muziek erbij… ong, een kwartiertje?

@i_laura, hahaha, dat had ik eerst ook hoor, maar ik wil gewoon dolgraag een platte buik ;p