Vast vaak gehoord, maar ook meegemaakt?

Hoi meiden
ik schrijf deze topic omdat het me nu echt is overkomen,
jullie horen het ook vast vaak, heartbroken, hij ging vreemd… waarom nou en wat deed ik nou verkeerd?? eigenlijk was het me nog nooit overkomen, ik dacht altijd dat overdreven gedoe wie gaat er nou zo snel vreemd en dat zou bij mij met mijn lieve vriendje toch niet overkomen… en jawelhoor je liefde van je leven die je bedriegt, de laatste tijd deed hij al raar, vaak afwezig we spraken neit meer zo vaak af… maar dit dat had ik van zo’n lieve jongen dus niet verwacht… SCHIJN BEDRIEGT. Meiden ik wil jullie op nr.1 waarschuwen echtwaar, kijk uit met wie je neemt enz. en of hij wel ECHT te vertrouwen is want ik had in hem echt het volste vertrouwen… ben mijn vertrouwen in jongens totaal kwijt… en mijn vraag is vind ik eigenlijk wel een lief vriendje ooit?maakt niet uit wanner? die me niet gaat bedriegen…

er zijn wel nog jongens met een beetje gevoel van zelfwaarde dus ik ben er wel zeker van dat je er eentje zal vinden^^
en trek je niet te veel aan van die ene:) hij was je niet waard:)

Sterkte ermee meid!
Maar onthou dat niet alle jongens zo zijn…!

Het blijven jongens en die lopen nou een maal hun lul achterna (ik kan het weten zit in een klas met alleen maar jongens en als er een meisje langs de klas loopt ofzo gaan ze meteen naar de deur toe ook degene die een vriendin hebben).

Het is gewoon moeilijk voor veel jongens om de verleiding te weerstaan. Maar dit geld ook voor sommige meisjes.

Ik had ook iemand waarvan ik decht dat hij Het was en we heel lang samen bleven maar na 4maanden was hij al 3x vreemd gegaan en was hij met een van die meiden zelfs verder gegaan dan zoenen. Excuus: ‘Sorry, maar ik kan me niet goed binden’
Ik was gebroken en je verliefdheid gaat dan ook nooit echt helemaal goed over…
Je blijft altijd een zwak voor hem hebben… En boos zijn, dat kan ik nu… Een beetje en dat heb ik bereikt na dik 3 jaar…

Maar blijf geloven;)! Want ik ben nu echt onwijs gelukkig met een jongen, ondertussen al bijna een jaar en we hebben nog nooit iets vervelends mee gemaakt samen… Bij hem weet ik zeker dat hij zich nooit tot zo’n laag niveau zal begeven van het vreemdgaan… Ze bestaan dus echt!

dat praat het zeker niet goed, dat je kijkt is logisch maar dat je ook toegeeft aan je behoeftes op zon moment is gewoon een teken van een zwak karakter

Een jongen die vreemd is gegaan heb ik, gelukkig, nog nooit meegemaakt. Wel vrij veel andere dingen waardoor ik het vertrouwen in jongens was kwijtgeraakt. Nu heb ik al 2 jaar een lieve vriend, die me begrijpt. Het koste me in het begin heel veel moeite om er echt in te geloven, pas na 1 jaar had ik het gevoel dat het misschien een keer niet mis zou gaan! Onthou dat niet alle jongens zo zijn! En mocht je een andere jongen tegen komen die je leuk vind, praat er dan gewoon met hem over!

ik had ook een keer een vriendje die was vreemdgegaan
ik had niets anders verwacht want ik wist dat hij niet tevertrouwen is.

Wat rot, veel sterkte
hoe ben je er eigenlijk achter gekomen?

Meiden zijn net zo, en zeg niet; ik ga nooooooit vreemd. Want dat weet je niet.
Grow over it. Klinkt hard, maar z is het wel.

ik weet hoe rot je je nu voelt!
mijn vriend is een paar maanden geleden ook vreemd gegaan
en ik dacht juist dat het zo goed ging tussen ons, ik vertrouwde hem he-le-maal!
toen ik terug kwam van vakantie kwam hij naar mij heel even want daarna ging hij uit.
die avond is hij met een meisje mee naar huis gefietst omdat zij zijn portemonee had gepakt.
toen hij binnen was heeft ze de deuren op slot gedaan, iets wat ik nog steeds niet geloof maar oké.
toen hebben ze 5sec. zegt hij gezoent en toen is hij naar de wc gegaan en heeft op de bank geslapen.
dit hoorde ik allemaal pas 3 dagen erna op school
en zondag was hij ook nog bij mij geweest en hij deed nogal raar.
ik had het bijna van een vriendin gehoort toen mijn vriendje me belde met de mededeling ik moet met je praten.
dus ik had al een voor gevoel en liep al bijna te janken.
toen vertelde hij dat verhaal dus.
ik was echt helemaaaaaal kapot, en toen zag ik dat meisje dus lopen
alle moed bijelkaar geraapt en naar haar toe gegaan en gevraagd wat er nou gebeurd was.
nou van haar kreeg ik nog een erger verhaal
en mijn wereld storte echt in!
ik zag alles wat we al die maanden hadden opgebouwd in 1x weg gaan.
's avonds kwam mijn vriend toen nog en hebben we nog meer gepraat.
hij was er echt kapot van en moest helemaal huilen, omdat ik zoveel voor hem betekende en hij nu bijna zeker wist dat hij me kwijt was.
maar ik heb het neit uitgemaakt en langzaam is het vertrouwen terug gekomen.
oké ik heb nog steeds stress als hij alleen uitgaat, maar dan belt hij me altijd even om te laten weten dat het goed is.
ik ben blij dat ik het toen niet heb uitgemaakt want het kan echt weer goed komen!!

oh het word nou wel heel erg lang, maar ik moest het weer even kwijt
zit nu alweer te trillen zo erg vind ik het eigenlijk nog steeds
maar sterkte meid, ik weet hoe ongeloofelijk kut je je nu voelt
het lijkt echt of je hele wereld instort