Vaseline

[i]Hello there,

iedereen heeft het over Vaseline,
maar wat kan je met Vaseline doen?
ik hoorde wel dat je :

• het op je lippen kan smeren
  • er lipgloss van kan maken met lippenstift

[/i]

staat er ook wel gewoon op toch?

Voor ruwe en schrale plekjes :slightly_smiling_face:

kan je voor vanalles gebruiken, stond er laatst niet een artikel op gs?

GOOGLE`!

Als ik me geschoren heb doe ik er ook soms vaseline of bodylotion op, dan voelt het weer fijn en het is ook goed voor je huid. Maar je hebt genoeg soorten vaseline, ze geven het ook uit speciaal voor bodylotion of handcreme geloof ik

http://www.girlscene.nl/p…n=search&subject=vaseline

moeilijk he?

ja, heel moeilijk :wink:
anders zou ik geen onderwerp toevoegen.

Ik vind die Vaseline Rosy Lips heel fijn,
omdat ie goed is voor schrale lippen èn je lippen nog een subtiel kleurtje geeft! :]
En dat is wel aan mij besteed.

Nou Vaseline is gewoon het merk. En zij hebben meerdere producten. Body butter, body oil, body lotion, lippenbalsem etc. En de gewone potjes vaseline kan je smeren op rode en schrale plekken en op je lippen ook e.d. maar: DIT STAAT GEWOON OP DE POTJES.

Hier is toch een heel artikel over op girlscene? :’)

uhm, ik smeer het op me benen als bodylotion, het helpt goed om ze mooi te houden

gebruik het dus NOT als glijmiddel.
dat willen sommige mensen ook nog welleens doen -.-

Vaseline is een merk, maar wordt inmiddels gebruikt als een term voor lippenbalsem. Het merk vaseline heeft lippenbalsem, body lotion, handcrème etc. Om bijvoorbeeld droge plekjes tegen te gaan. Heb je het als term over vaseline, bedoel je dus eigenlijk gewoon lippenbalsem.

Vaseline op je wimpers? o.o

vaseline = petroleum jelly

Ik gebruik het om mijn mascara en eventueel oogschaduw en oogpotlood af te halen, ik vind het superfijn, irriteert niet, goedkoop. Had dat een keer op beautygloss gelezen en sindsdien gewoon gaan gebruiken.

Ik doe s’avonds een beetje op mijn wimpers en daar slaap ik mee dan is het s’ochtends erin getrokken, ik heb wel het idee dat het mijn wimpers verzorgt en steviger maakt.