Vaseline voor vollere wimpers?

Hey !

Ik heb gezien op het forum en internet dat Vaseline zou werken voor vollere wimpers, alleen dat lijkt me zo raar? En als het zou werken, is het wel goed voor je wimpers? Heeft er iemand ervaring mee? die het geprobeerd heeft en verschil merkt?

Bij mij heeft het inderdaad gewerkt :grinning: .
Elke avond voor het slapen gaan smeerde ik vaseline op mijn wimpers en na 2 maanden merkte ik al dat ze veel voller waren. Ik had al volle wimpers van mezelf, maar goed.

Oh leuk, ik denk dat ik het dan maar eens ga proberen!
Maar het heeft geen negatieve bijwerkingen ofzo? Dat er wimpers uitvallen ofzo? en smeerde je het ook op je onderwimpers?

Mijn wimpers vielen er niet van uit, maar iedereen heeft andere wimpers.
Nee, ik smeerde het alleen op mijn bovenwimpers, want als je slaapt wrijven die tegen je onderwimpers aan.

hmm okee :slightly_smiling_face: bedankt voor je reactie

Kan iemand me eigenlijk uitleggen hoe en waarom het dan eigenlijk werkt?

Dus waarom je wimpers er voller van worden

Ik doe dat ook alleen ik heb niet echt het idee dat mijn wimpers er echt veel voller van worden maar de conditie van mijn wimpers verbetert wel, dat merk ik vooral als ik de volgende ochtend mascara opdoe, de wimpers zijn dan wat gladder (:

Ik vind het zelf ook fijn om eerst mijn wimpers te krullen en daarna een laagje vaseline erop smeren. Heeft bij mij nog een beter effect dan mascara en het ziet er natuurlijker uit en is niet hard.

Maar natuurlijk kun je er dan geen mascara over heen doen, want dan loopt het uit :’’’’)

Ik ga het ook maar eens proberen!

Wat smeren jullie er dan op? Gewoon uit zo’n blauw blikje of petroleum jelly?
Kan een lippenbalsem van bijv. de h&m ook?

Ik doe het met vaseline pocketsize, dus zo’n blikje. Het maakt niet echt voller maar haalt mijn wimpers uit elkaar, zodat ze niet aan elkaar plakken. En als ik niks anders voor handen heb gebruik ik het als makeup remover, en zitten mijn wimpers de volgende ochtend perfect (:

het kan in ieder geval zéker geen kwaad voor je wimpers

mijn wimpers worden wel langer ervan, maar niet voller helaas :confused:
ik gebruik een potje vaseline van de action, van hegron. die is erg fijn.

vaseline is erg goed voor je wimpers , het verzorgt en het een lijker er langer van te worden . of het zo is , weetik niet precies . maar , als je geen makeup remover heb of een die niet zo fijn is kan je ook eerst je ogen schoonmaken met een nat washandje dan vaseline op het oog smeren en dan weer met het natte washandje er over heen. het werkt en is simpel en goedkoop ! (:
BEHALVE BIJ … waterproof ! logsich . XD.

Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik merkte niet echt een effect ofzo. Maar ik heb dan van mezelf als volle en lange wimpers, dusja. Klinkt op zich wel nog logisch dat je je wimpers ook wat probeert te ‘voeden’ zoals je met je gewone haar doet, maar dan lijkt me toch een natuurlijke olie beter dan zo’n petroleum jelly, nee?

Ik heb nog even gegoogled en je kunt indd ook wonderolie gebruiken om op je wimpers te smeren, maar dit heeft gewoon hetzelfde effect als Vaseline.

dit ga ik ook maar eens proberen,
ik zou het gewoon proberen?
je verliest om de 2/3 weken je wimpers en dan komen er nieuwe.
worden je wimpers er trouwens langer van??