Vasaline Lip Therapy

Ik kan nog steeds niet kiezen welke ik moet uitproberen; tips?

*  Original is al jaren een favoriet in handtas en jaszak
* Aloe Vera zorgt voor extra verzachting
* Sun protection met SPF15 helpt je te beschermen tegen de schadelijke stralen van de zon
* Rosy Lips verzorgt je lippen en geeft ze een subtiel kleurtje

Ik vind die Aloe Vera niet heel fijn (althans, die van de Kruidvat zelf niet, maar zal vast niet heel anders zijn). Original is wel heel fijn. Die rose ook wel op zich, alleen ik vind niet dat ie een heel mooie kleur geeft. En die met zonnefactor ken ik niet.

sun protection is misschien wel handig aangezien het een soort van zomer wordt. Maar ik heb hem nog nooit uitgeprobeerd.

Zonnefactor, je lippen hebben geen pigment, dus kunnen zichzelf niet beschermen, waardoor ze extra snel verbranden.

Voor nu zou ik die met zonnefactor kopen. Ik heb rosy lips, maar dat is alleen fijn als je een kleurtje wilt, ik vind dat zelf wel mooi! die aloe vera ruikt ook super lekker. Haha, eigenlijk zijn ze allemaal wel fijn. Alleen die original vind ik echt crap en hij stinkt.

Ik heb de eerste 3. Zelf vind ik de original het fijnst. De geurtjes van de aloe vera en rose zijn opzich wel lekker, maar om ze op me lippen te hebben vind ik weer wat minder. Bij sommige lippenbalsems vind ik de sun protection een beetje droog, maar ik denk dat die van vaseline beter is.

ze zijn maar 2 euro,
waarom koop je ze gewoon niet ?

neem ze allemaal! :grinning:

Rosy lips:wub:

weet iemand of de sun protection dinges een rare geur heeft, want dat hebben de meeste lippenbalsems wel met spf.

Ik ga ze vandaag kopen, maar het komt doordat ik niet kan kiezen.
en ik ga ze niet allemaal kopen,
maar ik wou alleen weten welke jullie het fijnst vinden. :slightly_smiling_face::

Ik hou van Rosy Lips <3

Ik heb ze allemaal, de rosy lips en original vind ik de beste.

ik word misselijk van die aloe vera.
maar dat zal wel aan mij liggen (:
ik zeg sunprotection!