Varkentje.

Argh, ik word echt gek dat mensen die zelf nietteens zo knap en perfect zijn me uitschelden voor varkentje. alleen omdat ik een beetje een varkensneusje heb, dan kan ik wel huilen. Ik weet niet wat ik er tegen moet doen, iemand tips?

dan heb je toch zo’n wipneusje? da’s schattig.

tip: naar je mentor/mentrix

Liever varkentje dan heks, jood of havik lijkt mij.

dan scheld je toch terug? ö en idd, naar je mentor/mentrix of gewoon negeren.

In t begin ook gedaan, ik weet nog dat ik als meisje met heel erg veel zelfvertrouwen naar de 1e ging, nu zit ik in de 3e en ben ik echt zelfvertrouwenloos.

Gewoon niks van aantrekken. Je kan er weinig aan doen denk ik. Naar je mentor/mentrix gaan kan wel, maar of hij/zij er wat aan doet…

Niet terugschelden, vinden ze alleen maar leuk als jij je er wat van aantrekt.
Lach er gewoon om of maak een grappige reactie over degene die jou een varkentje noemt.

Gewoon negeren, is onzekerheid van hun kant.

ft

Ik lach er ook wel om, maar diep van binnen huil ik. En dan kom ik thuis en begin ik te huilen en alles.

Ik vind mezelf een havik/appel :’(

ik ken een meisje en die heeft dat ook, iedereen schelt haar ook uit.
ik vind het wel iets hebben, kijk eens goed om je heen, bijna iedereen heeft een rare/apparte neus.

gewoon niet op ingaan, of zeg; nou zeg.
en zeg het wel tegen je mentor!

hhaaha ik wou mijn reactie veranderen ik ben ook geen heks ik ben een lichte havik xD

Hoe zeggen ze het dan? Lachen ze je echt hard uit dan of hoe?
En zeggen vrienden van je dat of van die echte pestkoppen?
Ik denk dat ze het meer als een grapje bedoelen.
Maar als ze blijven doorgaan is het inderdaad na een tijdje niet meer leuk.
Zeg anders gewoon dat het nu wel weer genoeg is geweest als ze door blijven gaan?

" oh kijk, daar loopt bigge * biggetje in gronings" " en soms ook echt zo van : " varken"

negeren, gewoon doen like ‘whatever’ :wink:
als je doet alsof je je er niets van aan trekt doen ze het niet meer in een tijd.

aaahw, ik vind het echt sneu voor je.
een meisje die ik ken die werd altijd heks genoemd,
en toen reageerde ze heel lacherig met “vind je dat echt nogsteeds grappig? pff.”
en ze waren helemaal stil.
maarja iedereen reageert daar natuurlijk anders op.

negeren. ;p

Voor jezelf op komen en er zo min mogelijk aandacht aan proberen te besteden, het is misschien heel moeilijk, maar denk ik wel een van de beste oplossingen hiervoor

Echt triest als mensen je pesten… Maar negeren is denk ik het beste!