Vanwege slecht gedrag mee op vakantie, help!

Hmm ja dat is wel stom.
Toch denk ik dat er niets anders op zit dan het zo leuk mogelijk te maken.
Bekijk het van de positieve kant: Je wordt lekker bruin, je conditie verbetert en je bent de hele dag in de gezonde natuur.

Wth? Ik dacht dat ik net gelezen had dat je door slechte cijfers mee moest. Misschien was het wel een ander topic…

Je kunt er ook de positieve kant van in zien, want er verandering in brengen kun je waarschijnlijk ook niet

Ah nee, geen medelijden dan. Dan had je het maar moeten zien aankomen, ze hebben gelijk je te straffen als je je gedrag niet verandert.

Wat super erg dat je mee moet op vakantie joh!..
Dat is namelijk zoo vreselijk…
Tjeez, gedraag je gewoon normaal en dan krijg je ook geen straf.

maar ze hadden nog nooit gebeld ofzo,

dus me ouders hadden dit ook nog nooit gezegd van te voren.

haha, echt hé…
er gaan mensen dood en jij jammert
omdat je op vakantie ‘moet’ n__n

Vervelend maar niks aan te doen denk ik. Want als je nu ineens heel aardig gaat doen/goed gedrag/etc. dan denken je ouders ook alleen maar van dat doet ze vast alleen maar om niet mee te hoeven.
En inderdaad er gewoon de positive kanten er van in zien. Want je kan best ook wel een andere keer bij die vriendin slapen of niet dan?
Trouwens misschien draaien ze wel bij en hoef je niet mee. Weet niet hoe jou ouders zijn, maar de mijne zouden dat zo kunnen doen.

ik ben nog nooit op vakantie geweest en ik ben 15.
wees blij. zo erg kan het niet zijn zeg.

O NEE!!! de wereld vergaat want je gaat op vakantie -.-’
Ik moet de hele vakantie leren voor mijn examens… ruilen?

oke. ik ben eigenlijk 1 keer op vakantie geweest,
maar dat was bij ‘vrienden’ van mijn ouders.

zou ik zo doen.

kreeg ik maar zo’n straf :blush:

Had je je maar moeten gedragen in de klas. Mensen die er de hele tijd doorheen praten zijn echt superirritant. Wil jij opletten loopt er weer zo’n stom wijf doorheen te praten enzo. En dan boos worden als je er wat van zegt(en klagen als ze uiteindelijk een onvoldoende halen voor hun toets, want dan is er opeens slecht les gegeven volgens hen).
Ik hoop voor je dat je hiervan leert en voortaan dus wat meer je mond houdt in de les.

Stel je niet aan zeg. >>

Dat klinkt als de beste straf evar :3 Nja, ok, met wat vrienden erbij is het natuurlijk leuker. Maar probeer er gewoon van te genieten zou ik zeggen ^^ Klinkt een heel stuk beter dan de hele vakantie leren voor examens en trouwens de Ardennen zijn tof =]

rofl.
waarom krijg je daar straf voor XD

gewoon.