Vanwege slecht gedrag mee op vakantie, help!

omdat ik een paar lessen bij een vak slecht gedrag had is er van school naar huis gebeld en nu moet ik de hele meivakantie met me ouders mee gaan fietsen in de ardennen, eerst mocht ik ergens slapen maar nu moet ik mee,!
wie weet hoe ikkan zorgen dat ik hier mag blijven!?

Jouw ouders hebben een interessante manier van straffen…

er zijn ergere dingen in de wereld dan mee op vakantie ‘‘moeten’’.
denk positief, en probeer plezier te hebben.

hahaha wat een originele straf:D
ipod mee, lekker genieten van de omgeving en de natuur. En niet te veel denken aan het feit dat het een straf was.

jaaa, met mijn ouders is écht geen plezier te beleven!
constant fietsen en omzeven uur opstaan en negen uur naar bed?!

Eigen schuld, dikke bult zou ik zeggen.
Had je je maar moeten gedragen.

Maar misschien kun je laten zien dat je het goed wil maken.
Doe aardige dingen zonder te slijmen en hou je aan afspraken.

Man…ik zou een moord doen om op vakantie te gaan.
Er zijn heus wel ergere dingen dan deze ‘staf’.

Maar lekker genieten van de natuur dan. Neem een camera mee, en maak veel foto’s. Heb je wat te doen, én het is leuk voor later.

het is erg omdat ik had afgesproken bij een vriendin te slapen, dat is kei leuk.

Weet je hoe leuk fietsen in de ardenne is?! Ik heb niet eens vakantie… Ik moet gewoon blijven werken… Zal aan je denken als je daar lekker door de heuvels, in de natuur en zonnetje erbij aan het fietsen bent… + het is ook nog eens gezond!

Haha ja, origineel is het wel.
Wat voor slecht gedrag was het precies? Gewoon babbelen tijdens de les of arrogant doen?

en trouwens, dit is niet de enige straf, ik heb ook nog drie maanden geen zakgeld en huisarrest.

ik praatte te veel.

Je gaat toch niet de hele vakantie fietsen?
En afspreken kan altijd nog.

He mensen, stop eens met andermans situatie te vergelijken met jouw situatie die zoveel erger is? :wink:

Als zij nu veel liever bij haar vriendin wou slapen…

@MareDude;
je kent mijn ouders niet, die fietsen aan een stuk door.

3 maanden huisarrest en geen zakgeld omdat je teveel praat?
Heb je die opmerking misschien al meerdere keren gekregen?

[b]Zonnebloempit schreef op 27 April 2010 @ 17:21:[/b] en trouwens, dit is niet de enige straf, ik heb ook nog drie maanden geen zakgeld en huisarrest.

wow haha, ben ik blij dat mijn ouders niet zo zijn!

@Brod;
ja eigenlijk wel, maar toch?