Vans Warped Tour Nederland

Hallo :wave:

In november komt dit festival weer naar Europa en dit keer waarschijnlijk ook naar Nederland!
Als je naar de website gaat en je registreert kan je bovendien ook meebepalen welke bands je het liefst zou willen zien optreden.
Persoonlijk lijkt het me heel leuk als de Warped Tour echt naar Nederland zou komen, dus als jullie even het formulier in zouden vullen zou ik dat erg fijn vinden :hugs:

http://www.vanswarpedtoureurope.com/

Wow echt! Dat zou echt vet zijn als ze naar NL komen :grinning:
Ik wilde bijna naar die die in Engeland werd gehouden, maar had geen geld :frowning_face: ik zal m ff invullen ^^

Haha ik las het idd ook al ergens! Dus ik had al snel me aangemeld. Ik ga sowieso nog een keer met een vriendin naar de Amerikaanse versie!

Ah, dat is wel jammer :frowning_face:

Ben benieuwd wat de prijzen van de kaartjes worden als het echt door zal gaan…

Tof :grinning:

Ja, ik had het vandaag toevallig gelezen op de website van up magazine :’)

Ik had het ook gelezen inderdaad.
Lijkt me echt super vet als dat echt zo is!

Waaaaaaaah, het is officieel bevestigd!
Warped tour komt 10 november in het Klokgebouw in Eindhoven :grinning:

Ik las het, supervet!
Hoewel ik nog blijer ben om naar de Amerikaanse versie te gaan deze zomer haha. Toch iets meer de échte Warped Tour beleving :slightly_smiling_face:

http://vanswarpedtour.nl/

:upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

dsfdfdasfjhdf daar wil ik heen hahaha

Weet iemand misschien hoeveel de servicekosten zouden zijn?

Ik heb namelijk nog nooit kaartjes besteld via eventim :confused:

Ik ga hoogstwaarschijnlijk! :dancer:
@Pastelpanda, ik heb geen idee want een vriendin bestelt de kaartjes…

Ik weet de servicekosten ook niet. Wel dat dat bij ehh… ticketservice niet heel veel is. Zal hier ook denk ik niet heel duur zijn.
Tickets vind ik trouwens voor 35 euro ook echt niet duur! Ik heb er nu al zo’n zin in, lijkt me echt geweldig

Hier heb ik jaaaaaren op gewacht, maar de enige band die ik écht wil zien is Billy Talent. Wel super chill dat het gewoon in Eindhoven is want daar woon ik, dus als ik iemand vind die mee wil (waarschijnlijk niet maar oke) dan ga ik!

Inderdaad, prijs valt heel goed mee! Ik ben benieuwd naar de rest van de namen :flushed:

Ik denk ook niet dat het heel veel is, maar ik had nog nooit van eventim gehoord, dus ik ben denk ik een beetje huiverig :’)

En ik vind €35 echt goedkoop voor een festival met 25 bands :grinning:

ik weet ook niet of ik iemand vind D: vind billy talent wel grappig en yellowcard luisterde ik 4 jaar geleden super veel haha en escape the fate ook :’)
vind het wel jammer dat er verder veel van die “stoere” breakdown bands zijn D:
dus ben benieuwd naar de rest van de line up

Ik hoop echt dat er wat meer punkbands komen hehe.

En ik zou het echt heel flauw vinden als Rise against hier niet komt, maar wel in de UK gaat optreden.

Muhh ik wil ook, maar ik zit dan in Canada :’)
Als het in amsterdam was, oké. Maar in eindhoven… zo dichtbij ;o

Ben ook benieuwd naar de rest van de line-up, hoop dat ze veel van de bands van de normale US tour meenemen, maar dat zal wel niet.
Voor mij is dit ook meer iets waar ik een paar jaar terug helemaal fan van was maar nu ik het zo zie vind ik het nog steeds wel leuk. Zou het stiekem best jammer vinden als ik niet kon gaan.

zaterdag ticket bestellen :upside_down_face: