Vans VS All Stars

Olaaa!

De zomer komt er weer aan en ik zoek leuke zomerschoenen! (Geen fan van balerina’s.)

Nu heb ik al hoge All Stars (rood) en poos terug 2 paar lage all stars maar die zaten niet zo naar mijn zin… Nu mijn volgende vraaag: VANS? Lage vans (geen idee of er ook hoge zijn hoor) maaaar… de volgend vraag zie je daarin je sokken? En wie heeft er leuke Vans? ^^

Vans hebben ongeveer dezelfde vorm bij de enkels als all stars dus ja je ziet je sokken wel. Persoonlijk vind ik ze allebei geweldig zitten dus ik kan je niet echt helpen haha

Als je enkelsokjes draagt zijn ze net te zien zeg maar, net als bij lage All stars dus. Je kan ook speciale sokken aanschaffen geloof ik, die zijn speciaal voor lage schoenen en die sokken kan je niet zien als je je Vans of ander laag schoeisel aan hebt.

All stars vind ik toch iets fijner zitten. Maar heb beiden.

Vans! :couple_with_heart_woman_man: Ik draag er wel altijd gewoon enkelsokjes in die je wel een beetje ziet maar dat vind ik geen enkel probleem.

Ik heb beiden, maar vind all stars leuker! Heb net weer een paar besteld; lage witten :slightly_smiling_face:

Ik vind vans echt vreselijk zitten, ik krijg ze niet ingelopen. Ik ben all star fan :’)

Ik ben ook een all stars fan maar je het wel veel vans met hele leuke printjes dus ja

Ik vind ze allebei leuk, maar ik kan veel beter op mijn vans lopen dan op mijn allstars. Vans vind ik een stuk lekkerder zitten.

Ik heb een heleboel paar Vans, maar draag ze in de zomer altijd zonder sokken. Je ziet ze namelijk wel. En enkelsokjes vind ik zo lelijk.

Wat vind je er dan lekkerder aan zitten of kan je dat niet omschrijven? :stuck_out_tongue:

En wat is het verschil tussen van die hoge en lage zolen? Of is 't gewoon met hoge dat je hoger bent??

Geen idee, maar ik zou gewoon de normale zoolmaat nemen want die is het mooiste.