Vans verven?

Helaba, ja ik wil dus mijn vieze rode (die nu niet meer rood zijn.) vans verven, kan dit? En zo ja ik wil graag zo’n panterprintje erop maar wel permanent :astonished:, is hieer verf voor dat ie zelf ook echt kunt verven erop? ^.^

Geen idee. Wat je wel kan doen is een goedkoop afgevend tshirtje kopen en in de wasmachine gooien met je vans. Heb mijn oude vans eens blauw gemaakt op die manier.

'n vriendin van mij gaat er galaxy print op verven :stuck_out_tongue:

Misschien kan je ze bleken… en dan met van die poederverf ofzo… ik denk niet dat je er een panterprint op kan verven.

Tja, ik zag iemand lopen met van die vans met een panterprint, ik ging vragen ‘Hoe doe je dat?’ en ze zei ‘Ik heb ze zo geverft.’ Dus IK WIL HET OOK :hammer: . :d, dat van dat shirt kan wel lukken, dat ga ik ook proberen, maar ik wil er echt een panterprint op :astonished:

@Thatmistake: Kun je please is vragen hoe ze dat doet? :bowing_man:

Met textielverf?

Blijft dat zitten? Kan dat tegen regen enz?

ze heeft nieuwe neppe vans gekocht. en gaat dit met gewone verf doen. gewoon om uit te proberen. maar ze kan goed schilderen/verven, dus de kans is groot dat het lukt!

Ik denk het wel, als je goede verf hebt.
Mij lijkt het dat je ze daarna kan inspuiten met waterdichtheidsdingesspray waarmee je je schoenen altijd moet inspuiten.

Dankje! :hugs:

Bij de V&D (tenminste hier bij ons) hebben ze textielstiften in verschillende kleuren. Dat is misschien iets makkelijker als verf voor de panterprint?
Die liggen geloof ik bij het gedeelte met alle pennen enz.

wij hebben geen V&D :dry: maar in de hema hebben ze ze ook toch wel denk ik? x

Oja en trouwens, ik heb echt rode, en ik wil ze echt zo fluo blauw verven en dan dat panterprintje, wacht ik zoek een foto.

ik denk eerlijk gezegd niet dat je ze van rood naar blauw kan krijgen… textielverf trekt vaak in de schoen en zal het donkerbruin worden… of je moet ze eerst bleken

Zoiets of dit.

Die 2de vind ik het vetst maar ik heb geen idee hoe ik dat doe :astonished:.

Bleken, met verf (aquarel) het schilderen en dan de print. En dan nog fixatiespray ofzo? Nee sorry geen idee.

En bij de hema, nee geloof het niet. Je kan het altijd proberen :slightly_smiling_face:

bedankt, als er nog meer tips zijn hoor ik het graag :slightly_smiling_face:.

wil je ze blauw krijgen moet je ze denk ik eerst bleken en dan verven. en textielverf (dekkend) werkt dan denk ik het beste. en met fixeerspray blijft textielverf prima zitten hoor :wink: