Vans of All-Stars

Wat vinden jullie het leukst?
En ook qua kleur.

All-stars! Ik hou vooral van rustige kleuren

All-stars! En niet met een print, maar effen vind ik mooier.

Thanks!
Is het ook waar dat ze 1-2 maten kleiner vallen,ik zou het namelijk online willen bestellen.

all stars

ik koop converse gewoon in mijn eigen maat. Heb ook een paar dat eigenlijk net een halve maat te klein was maar die zitten na een tijdje te hebben ingelopen ook heerlijk.

Vans

Allstars vallen juist groot! Bij vans heb ik gewoon mijn eigen maat. Vans lopen veel lekkerder vind ik en ze gaan ook nog eens lang mee. Ik heb mijn paar nu al anderhalf jaar.

all stars blijven men favoriet! ik hou van de normale kleuren die overal bij passen, zoals wit, zwart, blauw en grijs! maar voor in de zomer vind ik roze en oranje ook heel leuk!

Ik heb beiden. Maar toch vindt ik vans het leukst en het lekkerst zitten. Maar het gaat er natuurlijk om wat jijzelf vindt! :sunglasses:

Ik vind AllStars leuker, niet per sé omdat ze lekkerder zitten (ik heb sowieso nog nooit Vans aangehad), maar omdat ik ze beter bij alles vind passen! Ik heb zelf zwarte lage AllStars en mijn zusje heeft net hoge witte gekocht, vind ik toch ook wel heel leuk (:

Ik heb 2 paar; zwart&roze ik ga binnenkort ook een 3de paar halen :flushed:

Ik vind allstars gewoon ge-wel-dig&ik vind vans eerder lijken op zo’n schepen…

all star laag en dan wit ! Geweldig :bowing_man:

Ik heb all stars & vans thuis en mijn voorkeur gaat uit naar mijn vans. Ze zijn wat steviger.

Geen van beide.

converse, maar ik vind vans ook nice

All Stars, zwart of bordeaux

All stars; zwart, donkerblauw, grijs, bordeaux rood.

Ik heb zwarte lage All-stars, ik vind ze er zeker leuker uit zien dan Vans

Ik word vrolijker van Allstars