vans kopen

ik ga binnnekort naar breda te shoppen, en ik zit er al een tijdje aan te denken om vans te kopen.
kom ik daar nu niet erg laat mee? of deken jullie dat ze nog wel even in blijven?

je moet geen dingen kopen die toegvallig in de mode zijn, je moet dingen kopen die je leuk vind!

Ik heb geen idee of ze nog ‘‘in’’ zijn of niet, maar als je ze zelf leuk vind, zit je goed toch?

haha, ik had al die reactie al verwacht!
maar ik vind de dingen leuk die in de mode zijn.

uh oke.
dus als je nu van die wijde broeken spuug lelijk vind, en een paar celebs doen ze aan, ze raken in de mode, ga je er toch mee lopen?
sorry als het aanvallend overkomt haha

maargoed, ik denk dat er nog best veel mensen mee blijven lopen aangezien er best veel zijn? ik heb ze namelijk afgelopen dinsdag ook gehaald haha.

Er lopen er best wel veel mensen mee tegenwoordig. Maar je moet geen schoenen kopen omdat ze ‘‘in’’ zijn. Tenzij je ze tenminste leuk vindt XD

Gewoon kopen, ze zijn leuk, jij vindt ze leuk +ze zijn nu ‘‘in’’. (:

Ik zou lekker andere schoenen kopen, iets waar niet veel mensen mee lopen! Zelf heb ik 4 paar Vans afgelopen 3 jaar gekocht… Ik vind ze zelf nog steeds erg leuk maarja iedereen loopt er wel in ja…

Ik kan me nog herinneren dat de halve wereld protesteerde toen er werd gezegd dat de 'wortel’broek in kwam en niemand er in wilde lopen… een half jaar of jaar later liepen er echt vet veel mensen in. Zo werkt de mode nou eenmaal :slightly_smiling_face:

*zucht* koop ze dan ajb niet.

Dit had je toch ook in het algemene vans topic kunnen vragen?