Vans... jah toch?

haai iedereen,
er zijn een paar navy vans die ik zo graag wil. maar ik hoor nooit positieve dingen over de schoenen. ik vind ze zelf hartstikke leuk onder een jurkje of spijkerbroek, maar toch wil ik weten wat jullie ervan vinden. dus… wat vinden jullie ervan?

http://www.exitrealworld.com/tools_v2/resources/9e55471ba84686ade677ffe595c45992/upload_images/van0197_vans_authentic_kids_navy.jpg

Waarschijnlijk word je nu doorgestuurd naar het is-dit-leuk topic…

edit; ik vind ze leuk onder een broek, maar een jurkje… mweh.

eerst de sendra’s toen de redwings toen de uggs, en nu de vans
ben benieuwd wat er daarna komt…

er was serieus een meisje bij mij op school die zei; ooh vans zijn echt in, nu MOET ik ze gewoon ook hebben…
ik bedoel come on, nu zien we al die huppeltutjes ook met vans lopen terwijl ze eerst mensen met zulke schoenen uitmaakten voor ‘emo, skater blaabla’

(dit zeg ik niet om jou te beledigen)
mjaa beschouw dit maar als een up

Vans zijn zoo leuk ik heb ze ook, ze lopen echt heerlijk en onder een broek/jurkje/rokje staan ze heel leuk! ik zou ze doen.

zeker kopen! ik vind ze heel leuk en ze staan super leuk onder een jeans :wink:

ja leuk joh

haha, hetzelfde met converse een jaar geleden

Jaa kopen :grin: Ik hou van Vans haha. Ze passen echt bijna overal bij, ook bij jurkjes dus, maar t ligt er wel aan wat voor jurkje denk ik. Niet zo’n zwierig (is dat een woord?) roze zomerjurkje lijkt me xD

wat voor een jurkje dan wel?
ik kan me er zo niet meteen iets bij voorstellen :’]

Gewoon doen. Wat maakt het uit wie ze draagt. Zolang jij ze chill vindt.
Ik heb ook een aantal paar en ze lopen allemaal heerlijk.

Hier voeg ik me bij :slightly_smiling_face:
Ik heb echt 20 paar verschillende (merk) schoenen maar vans behoord echt in mijn top 5!

sorry dat ik het zeg, maar ik vind het zoooooooo stom dat heel de wereld die nu heeft -.- heb zelf 3 paar, maar niet sinds een week ofzo.
excuses voor de mensen die ze hebben omdat heel de wereld ze heeft.

WHAAA ik haat dat

GRRRRR.
Ik moet mijn woede uiten. sorry x]

Ik vind ze leuk

i love vans(L)!
ze lopen echt lekker en staan superleuk onder een legging broek of korte broekje…

Super! Gister heb ik zelf ook die gekocht,
ze lopen heel lekker
zijn heel mooi
dus ik zou ze kopen!

vans zijn leuk, maar idd ‘vroeger’ als je vans droeg werd je gelijk emo of iets in die richting genoemt en nu draagt werkelijk iedereen ze (maargoed dat was ook met de ripped jeans :sunglasses: vroeger zwerver - nu cool)

Nice hoor, ik wil zelf een paar zwarte gaan halen :]

Ik heb een paar zwarte =) ze lopen heel lekker en ze passen overal bij dus ik zou het doen.

eigenlijk zijn vans nu een beetje de nieuwe allstars geworden :q

Allstars heb ik altijd vreselijk gevonden. Vans draag ik echt al iets van 7 jaar. Zijn goede schoenen gaan lang mee en zitten lekker:)