Vans inlopen.

Heeft iemand ervaring met vans inlopen? Ik draag al jaren vans, maat 37. Nu had ik een paar gekocht via MP en de rechterschoen zit krap… En het is gewoon de goede maat.
Wie heeft tips/ervaringen?

Ik heb 2 paar vans era en die hoefde ik helemaal niet in te lopen,
nu heb ik laatst een paar oldskool vans gekocht, en heb ik aan allebei de kanten blaren op mn hakken! Die moet ik dus ineens wél in lopen… ik heb maar blaren pleisters erover gedaan en gewoon die vans aangetrokken om ze toch in te lopen! :stuck_out_tongue:

Ik heb een paar Vans waar de hak in mijn hak snijdt/duwt zeg maar, dat is bij mij nooit weg gegaan… maar zou ze gewoon regelmatig dragen en dan niet al te lang achter elkaar als ik jou was.

Gewoon aan doen en gaan lopen.
Ik had ook schoenen die precies pasten, maar mijn ene voet is schijnbaar net een tikje langer dan de ander, waardoor het wat wat krapjes aanvoelde, maar na er een week op te hebben gelopen, zaten ze precies goed.

Ja ik heb ook era’s thuis staan, die hebben een dunnere achter kant. Heb nu ook classics aan en die hebben een dikkere achterkant. Ik heb al pleisters, maar ik hoop echt dat 'ie iets losser gaat zitten. De linker zit goed, de rechter echt krapjes =(

edit: jullie waren eerder. Maargoed, ik hoef vandaag niet veel te lopen, dus hou ze lekker aan.

Verder heb ik wel eens iets gelezen over natte kranten ofzo in je schoen doen? Of nat maken en dan aantrekken? Dan schijnen ze makkelijker te vormen? Iemand ervaring?

Ik heb ook Vans in maat 37, en die liepen gewoon meteen helemaal goed, dus ik kan je niet helpen, helaas!

Iemand meer ervaringen? =)

natte kranten werkt alleen bij leren schoenen zonder stoffen voering,
dus je vans oldschool zullen er waarschijnlijk niet op vooruit gaan als je er natte
kranten in propt. Daarbij zorgt het mogelijk voor verkleuringen op je schoen rondom de naden
omdat het water daar sterker in de schoen trekt.

Hmm balen! Oke thanks dat je het zegt =)

-Ik heb eens ergens gelezen dat je een zakje met water/ ijsblokjes vullen en dat in je schoenen steken en die dan in de ijskast/ diepvries leggen voor een tijdje.
-Of een trucje van men moeder gewoon je kousen natmaken en dan je schoenen aandoen en daar eeb dagje mee rondlopen moet ook werken.
hopelijk heb je er iets aan !! ;p