Vans in de winter.

hooi.

ik wil binnenkort Vans kopen via internet, maar ik weet niet of ze warm genoeg zijn voor in de winter… tot vorig jaar droeg ik namelijk altijd allstars en je tenen bevriezen echt als het heeft gevroren. Weet iemand of deze vans een beetje warm zitten?

http://shop2.vans.com/wcsstore/Vans/images/products/EE33U0B.JPG

http://shop.vans.com/catalog/Vans/en_US/product/women/authentics_eras/checkerboard-era.html

oke koel.
ja datis waar.
allstars zijn na 3 maanden al echt helemaal verneukt.

xoxo

Die zijn volgens mij maar net iets dikker dan all stars, beter koop je half cab of sk8 hi.

half cabs dan
die zijn veel mooier

Die zijn leuk. De leukste vind ik, de rest is niet zo mijn ding meer x3

Je tenen vriezen er bij zowel All Stars en Vans er af. Zijn ook niet echt winterschoenen ofzo. Maar je kan ook gewoon dikke sokken aan doen of 2 paar. Doe ik ook altijd.

Of je koopt wat dikkere schoenen zoals nikes ofzo.

ik weet niet of ze warm genoeg zijn, zelf heb ik ze niet, maar ik vind ze wel leuk!

als het niet ijskoud is kan je ze toch wel aan?
dan koop je gewoon nog een paar schoenen die wat dikker zijn voor als het vriest ofzo, of je doet gewoon dikke sokken aan ja haha

Ze zijn warmer dan Allstars…
Maar je hebt ook winter Vans toch? Die tot iets over je enkels komen en van dikkere stof zijn. Maar die vind je vast minder mooi anders had je het niet gevraagd…

Je hebt bij de H&M soms van die sokken met badstof binnen in. (Ze zien er heel achterlijk uit met Hello Kitty of piraten er op, maar ze zitten lekker en ze zijn warm) Als je een lange broek aan hebt en je doet die aan zijn ze vast wel warm, ook als het sneeuwt.

Ja Vans zijn wel dikker dan All Stars.
Die 2de zwarte zijn leuk :3

Ik hou niet zo van vans, maar deze vind ik wel heel leuk :grin:!

bij all stars vriezen je tenen er idd af maar ik weet het niet van vans en de 2e zwarte vind ik wel erg mooi, maar koop denk ik gewoon laarzen

zovaak vries het nou ook weer niet… en dikke sokken doen ook een hoop

t ligt er gewoon aan hoelang je moet fietsen
als je niet zo lang hoeft, heb je niet zon probleem
want dan ben je eigenlijk maar even in de kou
want op school ben je de hele dag binnen
ik had 2 winters geleden btw vans

ik doe mn Vans ook gewoon altijd aan in de winter, ze zitten gewoon heerlyk! <3

Met Vans in de winter zullen je tenen ook bevriezen…

Ik draag zegmaar iedere dag mijn afgetrapte allstars, met gaten, en daar bevries ik ook niet in. Gewoon dikke sokken en dan kan het wel.

Trouwens wie zegt dat we een koude winter krijgen?

Ik zit zoizo als een of andere bevroren weetikveel wat op de fiets. All stars/vans of iets anders XD.

waaar koop je die :grinning:
en hoeveel kosten ze ?

xx