Vans in de wasmachine?

Hey meiden!

Even een vraagje…
Heeft iemand z’n vans wel eens in de was gedaan?
Die van mij zijn namelijk goed vies, alleen ik durf het niet aan om ze in de wasmachine te doen.

Alvast bedankt!

up =)

ik heb zon soort nep vans, gwn zon dun stofje en dat kon prima in de was. :’)

3 Dubbel, wow

iets te enthousiast.

Nee maar dat moet ik eigenlijk wel doen, ik heb witte schoentjes naar een concert aangehad :’) Ik durf het eigenlijk ook niet zomaar.

Ik heb mijn All Stars ook wel eens in de wasmachine gedaan dus dan zal het met Vans ook wel lukken hoor =P

Haha erg he. Die van mij waren ooit roze :’) Hopelijk reageert er nog iemand die ze al een keer in de wasmachine heeft gedaan.

Ik was ze met de hand, dat vind ik beter (:

Nog nooit gedaan, maar mijn vriendin heeft wel een paar keer all stars in de was gedaan en dat ging ook goed. Dan lijkt het me dat het met Vans ook wel kan…

Ik zou er denk ik wel mee wachten tot het beter weer wordt, zo droogt het toch nooit!

Als ik het zou doen, zou ik het met de hand doen. Toch zonde als ze daardoor worden verpest! Iemand die ik ken heeft het wel eens gedaan, alleen de kleur werd wel een stuk lichter.

@ Burythecastle: het zijn mn ‘‘partyschoenen’’ dus het heeft sowieso niet heel veel nut maar het word nu wel een beetje té.

Mijn allstars heb ik al verschillende keren in de was gedaan en dat ging gewoon, dus bij Vans waarschijnlijk ook.

Nee hoor gebeurd niks met je schoenen. Gewoon de schoenen in een kussensloop doen, dichtmaken met een veiligheidspeld of een knoop, en dan op de laagste stand wassen met een heel klein beetje wasmiddel. Komen er als nieuw uit! Heb net nog mijn nikes gewassen en de veters zijn weer zo wit als ik ze ooit kocht.

Ik heb mn vans in de was gedaan en de kleur is precies hetzelfde alleen dan schoon :slightly_smiling_face:

Ja met die van mij kon het wel, maar die waren al ietwat verkleurt.

Ik heb het al vaak met m’n All Stars gedaan en dat ging wel goed, dus ik gok bij Vans ook (:

Ja hoor, dat kan gewoon.

Ik heb mijn Vans wel 'ns vaker in de was gedaan. Kan prima! Alleen zou ik wel uitkijken als je Vans met een bepaald printje hebt (misschien gaan de kleuren doorlopen?), maar met de effen Vans kan het sowieso.