Vans Era

ik ben dus opzoek naar vans era maat 37 black!
ik kan ze nergens vinden op het internet en aangezien ik nooit een dagje vrij heb om naar de stad te gaan… me moeder zou t wel willen doen voor me maar dan moet ze wel weten waar ze ze verkopen. en ik heb t halve internet afgezocht voor online store. ik heb ze op rodolphus ofzo besteld, maar kreeg mailtje terug dat ze uitverkocht waren.

weten jullie mischien waar ik ze kan vinden op het internet?

up

Ebay.

men@work?

Ik heb ze nu aan :’)
Alleen heb ik ze gewoon in de skateshop gekocht, heb geen idee waar je ze op internet kan vinden.
Zie dit maar als een upje

laat je moeder naar britain gaan. :slightly_smiling_face:

bij britain in amsterdam vertelden ze me dat die momenteel heeel moeilijk te vinden zijn, omdat het zomerschoenen zijn en de meeste webshopse n winkels ze niet in de collectie hebben.
succes iig!

Apart.
Ik woon in Breda en hier hebben ze ze, letterlijk, O-VE-RAL! Zelfs bij de Britain in alle kleuren en maten :wink:

bij sneakers?

ik wil precies dezelfde :slightly_smiling_face:

ow dan heb jij een druk leven!

probeer de site van freshcotton eens!

Flash ( Hasselt )

Zoekfunctie ?
het grote ; WAAR KOOP JE … ? topic!
‘Ik zoek … Topic’

Ik heb ze in het groen uit de Vans Store in Utrecht.

Dat valt eigenlijk best mee. Maar bij de Epic hebben ze ze wel in ieder geval. :slightly_smiling_face: En op www.shoes4girls.nl www.left.nl en www.freshcotton.com volgens mij ook.

Hoe duur zijn ze eigenlijk bij de britain? ik probeer de goedkoopste te vinden haha.

Britain
Funkie House wss
En elke skateshop.

Britain
front runner
skate shops
In amsterdam vind je ze overal
Iedereeeeeeen loopt er in :’)

niet dom bedoeld
maar waarom willen mensen nu nog steeds die zwarte en blauwe vans?
guys be original
koop iets wat niemand heeft
ik ga deze meivakantie naar Londen dat wordt tenminste orginele vans kopen die NIEMAND heeft

Hmm de halve school loopt er hier in. Van die zwarte dan.
Wel allemaal nep. En je kunt ze zowat overal kopen, bij de H&M, de bristol etc.