Vans (Era) + steunzolen?

Ik denk dat mijn vraag al duidelijk is… Weet iemand of er steunzolen kunnen in Vans Era? :3 Dankjewel. <3

in principe kan je volgens mij overal steunzolen in stoppen. het zit in elk geval wel véél beter en 't is goed voor je poezelige voetjes.

nou dan heb jij iig geen steunzolen… die dingen passen echt niet in elke schoen bijna in geen in… ik kan iig geen allstars aan geen vans. allen breedere schoenen… en voor de TS ik pas met mijn steunzolen geen vans…

Ai, da’s kut… Al krijg ik mijn steunzolen wel in All Stars, maar dan moet ik wel een maat groter pakken. En ze passen dan wel gewoon goed.

Maar je hebt gelijk. Steunzolen passen bijna nergens in. Ik vind dat echt vervelend, want ik ben meestal niet zo’n fan van gympen, en al helemaal niet van die bejaarden schoenen waar ze wel in passen.

nouja de meeste schoenen van de van haren passen mijn wel… en ja ik ga geen maat groter kopen want op den duur krijg ik vet pijn in mijn tenen er van…

Oke, dankjewel. O: Ik ga maar gewoon met m’n steunzolen naar de winkel. ^^

ja doe ik ook altijd… alleen duurder schoenenwinkels stellen het niet op prijs als jij met je zweetzolen ze ff in die schoen gaat stoppen. (ik heb het over winkels van schoenen van 200 euro:P)

Wat een geluk dat ik nooit schoenen koop van 200+ euro. :stuck_out_tongue:

Ja dat kan, ik heb zelf ook vans+steunzolen. Het kan wel zo zijn dat je een maatje groter moet nemen en/of de zool eruit moet halen zodat het beter past. Maar het kan prima.

die zolen moet je knippen, dat ze wel goed passen.

Waar kopen jullie eigenlijk je schoenen? Ik heb nl ook steunzolen maar overal waar ik kom, kunnen ze er niet in…

Ik heb vans era met steunzolen, dusja kan. En die van mij zijn echt op mn voeten gemaakt, ik weet niet of dat er wat toe doet. Maar die kunnen gewoon in alle schoenen…

Heb ook vans era & authentic en gaat gewoon met steunzolen. Je staat wel wat hoger en vans zijn al laag dus is wel wennen (als je originele zool eruit haalt sta je weer veel te laag) Ik zou wel je steunzolen meenemen om te passen. Ik deed dat niet ging uit van maatje groter, maar was niet nodig nu heb ik vans die te groot zijn grr.