vans era, authentic met skinny?

[b]ik heb een vraagje ;

ik wil deze week vans halen maar past het wel als je een skinny erboven aandoet? want ik zie nooit ‘‘echt’’ meisjes met vans era en een skinny en als het een jongen is dan zijn het skaters met lage broeken enzo , weten jullie misschien of het wel staat?[/b]

als je geen maat 45 hebt kan het wel :slightly_smiling_face:

nah ik heb maat 38 xD

Ik heb ook vans era, en ik draag ze bijna altijd onder een skinny! Want ik ben niet zo van de baggy’s.
ik doe ze ook wel eens onder een panty & daarboven een stoer jurkje.
net zoals met allstars!

ik heb op dit moment vans aan met een skinny.
ik vindt dat het zeker kan :slightly_smiling_face:

Ik vind het juist leuk staan en heb het zelf ook aan nu.

Dat zijn die vans met die dikke witte rand?
Ik vind het niet leuk staan, het staat te lomp.

the same

tuurlijk kan dat, dat heb ik ook best vaak. :’)
het kan zelfs leuk staan onder een rokje of jurkje.

dat zijn juist een van de weinige vansschoenen die onder skinnys kunnen, die grotere zijn beter voor baggy broeken vind ik(:

Als je ze wil hebben maakt dat toch niks uit? -__-

Ik draag bijna alleen maar skinny’s en ik heb een paar era’s en authentic’s. Het kan zeker, maar als je hele grote voeten hebt kan het er misschien een beetje lomp uit zien.

iedereen draagt ze nu alleen met skinny’s
so.

Doe ik altijd als ik m’n vans draag. Vind ik juist leuker dan onder baggy.

ja met die dikke witte rand,
ik denk toch dat het alleen lomp staat als je grote voeten hebt hm,

Urrhh. Je weet dat Vans skateschoenen zijn? Dus ja dan lopen er ongetwijfeld ook wel meisjes met skinny’s ermee. ><’

welke vind jij fijner, als ik vragen mag? era’s of authentic’s? en zit er ook echt verschil in de vorm van de schoen of alleen in dat fijnere stukje achterin?

waarom zou dat niet kunnen?

Era’s zijn gewoon helemaal wat steviger en idd dat stukje achterin. Ik vind authentics fijner omdat ik mijn hakken steeds kapotloop aan dat ‘‘fijnere’’ stukje achterin bij era’s (als ik geen sokken aanheb dan) xD Maar era’s geven wel veel meer steun. Opzich lopen era’s dus wel beter.