vans bestellen uit amerika

hi dames, ik had een vraagje.
ik wil graag vans bestellen uit amerika via de vans site,
maar ik heb geen idee hoeveel verzend kosten dat is,
en hoelang dat duurt. aangezien ik nooit via amerika iets bestel
op internet. heeft iemand van jullie daar misschien ervaring mee?
en weet hoeveel de verzend kosten zijn?

& als hier al een topic over is, sorry - kun je die dan posten

Ik zou het even in het algemene vans topic vragen.

verzend kosten staan er toch vaak bij?
En hoe lang het duurt verschilt heel erg. Heb net zelf ook even gezocht op internet omdat ik op een pakketje aan het wachten ben :slightly_smiling_face:. Zodra de winkel ze verstuurd heeft duurt het 3 dagen tot 2 weken zeggen de meeste mensen. Het ligt dus ook een beetje aan hoe snel de winkel ze verstuurd.

Versturen ze het überhaupt wel naar Nederland? :’)

waarom niet?

Converse doet het ook niet, dus het leek me niet heel raar als Vans het ook niet zou doen?

volgends mij doen ze dat wel, aangezien je moet moet kiezen waar je weg komt, volgends de site dan BNL. dus ik denk dat ze dan ook wel verzenden?

vanaf de vanssite word er niet naar nederland verzonden…

Het hoeft niet perse via de officiele vans site. Vans zijn over het algemeen gewoon goedkoper in Amerika. ± 45 dollar = 30 euro. Hier zijn vans 60-65 euro dus scheelt al gauw 30 euro. En als je dan nog ergens een site vind met verzendkosten rond de 10-15 euro.

Ik laat familie uit Amerika meenemennnn.

*PLEASE NOTE: Vans ships to U.S. domestic addresses only.

Helaas

Ik bestel wel eens iets in Amerika. Ik maak altijd gebruik van een bedrijf die die de producten dan goedkoop en snel verscheept. Dit is Fromus2eu.nl. Dit is echt een aanrader vooral als je iets wilt kopen dat absoluut niet beschikbaar is in Nederland. Groetjes en succes Daniëlle