Vans bestellen in Amerika

Hee!
Ik wil graag Vans bestellen via Amerika heeft iemand hier ervaring mee, en ook een goede site?
xxxxxx

waarom niet gewoon in Nederland ?

Ik ga dit topic even volgen. Waarom niet gewoon in NL: daar hebben ze bijna geen maat 36 of 36,5 :grinning:

ehm dan worden je verzendkosten wel 30 euro of meer :stuck_out_tongue:

waarom moeten ze uit Amerika komen?

goedkoper denk ik :stuck_out_tongue:

Zijn ze niet :’)
Je hebt hele dure verzendkosten en je moet invoerrechten betalen, dus uiteindelijk scheelt het niet zo veel …

^ Inderdaad, als je ze in Nederland bestelt zijn ze volgens mij goedkoper.

Heb een site gevonden waar ze wel goedkoper zijn, ook met verzendkosten, weet alleen niet of het echte zijn maar kan er ook geen leuke tussen vinden dus ik dacht dat misschien iemand nog een goede site wist. Trouwens ik had op shoebacca.com gekeken die had ik van een vriendin gekregen. Zij had er ook besteld en ik dacht dus eerst wel dat het echte waren maar tot ik deze schoen vond op die site:http://www.shoebacca.com/vans/authentic-ca-vn-0jwi0uf.html?utm_campaign=finder&utm_pfm=finder_results
Ten eerste als je naar de achterkant kijkt zit er een ander soort dingetje op maar ik heb er geen verstand van dus ik weet niet of die ook voor de echte Vans zijn en ten tweede kan ik deze schoen in deze kleur niet terug vinden op vans.com

De enige site die ik zo nog weet is ubiqlife.com
Ik was niet goedkoper uit ofzo, maar ze hadden mijn maat nergens van dat model.
Je hoeft trouwens niet altijd invoerrechten te betalen hoor.

Vans in Amerika zijn (waar ik ze heb gezien daar) rond de 40/45 dollar, dat is, omdat nu 1 dollar ongeveer 70 cent is nog maar 30 euro ongeveer (zo heb ik mijn all stars gekocht :slightly_smiling_face: ) en ik denk dat je dan alsnog wel goedkoper uit bent :slightly_smiling_face: zo dat wou ik even zeggen :slightly_smiling_face:

grapje, ik las verkeerd. :3

Maar sowieso, je hebt het dan niet de volgende dag in huis.

Je kan direct Vans bestellen via Fromus2eu. Via FromUS2EU bestel je direct via de webshop van Vans. Je kan dan ook je eigen Vans maken. Ik heb er iig goede ervaringen mee.

Ja, met je 3 berichten zeker.