Vanmiddag naar de kapper. Ombre of niet?

Dit ben ik nu;

Maar ik wil dus ombre, als het doodgaat moet ik het dus afknippen, ik denk er dus over ombre vanaf mijn schouders te doen maar zou als het doodgaat door het blonderen zo kort haar mij staan? zou ombre mij uberhaupt staan?

Ik kan de foto niet zien :wink:

En waarom ga je er meteen van uit dat je haar dood zal gaan? :wink:

Doen sws ((: vooral voor de zomer nonaantje weet ik zeker dat als het eventueel doodgaat het goed staat en Ombre staat je ook goed denk ik! xx

Foto is beveiligd!

Maar heb je een foto van jezelf van nu?

owh ehm ik up m ff op tiny

zeg ik niet, ik zeg áls maar volgens internet + mijn moeder is er een grote kans

nu staat de foto er xx

Nee, ombre was vorig jaar en nu loopt iedereen er mee… Beetje laat

Ik vind het gewoon heel mooi? Mij maakt het niet uit of het ‘‘in’’ is of niet.

Nee niet doen, ombre is alweer voorbij en dat is raar als je er nu mee loopt.
justsayin’

Nou, hier niet? Iedereen heeft het hier haha?

Vorig jaar was het een trend, Mensen die dat nu doen lopen een beetje laat achter de mode aan.

Daar heb je ook een officieel woord voor maar dat ben ik even kwijt…

HIPSTER

Hahaha! er is wel echt een serieus woord voor.
Ooit geleerd op school…

Trendsetter - Actieve trendvolger -Trendvolger - bla bla - bla bla -Non actieve trendvolger

Of zo iets…

Als jij het leuk vind, moet je het doen. Niets aantrekken van sommige meiden hier. Ik draag ook nogsteeds vanalles van 100 jaar geleden!

iedereen loopt nu met ombre… het wordt zelfs saai nu

wat is ombre?

ik voel me heel dom nu

wat de fuuuuck boeit het nou of het in is of niet…

gewoon doen als je t mooi vind!

ik zou het wel doen, ik heb het zelf ook gehad en vond het erg mooi!
en daarbij hoef je het niet meteen te blonderen hoor, je kunt het ook gewoon verven. je hebt al vrij donker haar dus meteen blonderen geeft ook een te groot contrast denk ik…

Boeiend dat iedereen er mee loopt, als je het leuk vind moet je het gewoon doen.