VanDijk boeken

hoi hoi,

ik heb mijn boeken gehuurd bij van Dijk. En nou heb ik vandaag een brief gekregen dat ik die 28 juni moet inleveren. Maar dan ben ik met vakantie.
Kan mijn vader deze boeken ook inleveren of moet ik dat echt persoonlijk doen? vanwege een handtekening ofzo?

Ik kan ze ook opsturen, maar ik neem aan dat dat me geld gaat kosten?

Oh bij ons namen andere ook gewoon boeken mee voor vrienden enzo.
Dus volgens mij kan het wel gewoon.

haha oke,
ja alle vorige jaren heb ik mijn boeken altijd via iddink gehuurd… en dan stop je ze in een dichte zak en lever je ze in. Maar nu komt er echt een medewerker kijken of alles erin zit, en dan moet je je handtekening zetten staat er

upje

ja, ik was vorig jaar naar london en toen heeft mn moeder het voor me gedaan. het is gewoon belangrijk dat het compleet is, gaat er niet zozeer om wie ze inlevert :slightly_smiling_face:

oke=)
haha ik wilde even weten hoe dat bij andere ging, want als ze echt mijn handtekening moeten hebben kan dat niet xD
maar dan kan mijn vader het ook doen=)

mwauahauahik heb vandaag net 'n brief van Van Dijk gekregen, ik hoop dat alle boeken heel zijn. (waarschijnlijk wel, ik ben niet zo slordig.)

heee! daar ga ik werken!

maar je kan ze gewoon sturen of je kan gewoon je ouders de boeken laten inleveren.

ja maar dat sturen kost geld neem ik aan? en dat zou ik zonde vinden
haha en aangezien mijn pa al een beetje moeilijk doet met de vakantie… dacht ik van vraag het eerst hier xD

Zou gewoon lekker je vader het laten doen. Alsof het hen boeit wie het inlevert, zolang ze maar ingeleverd worden…

& wat die handtekening betreft; aangezien je ouders het neem ik aan betalen, je schoolgeld etc, maakt het niet uit.

nee heb de boeken gratis gehad, en ik sta vermeld bij vandijk en niet mijn ouders
er is 100 euro intakekosten betaald meer niet, ook geen schoolkosten

Ja volgens mij kan dat gewoon hoor.
Desnoods kun je ook bij je mediatheek vragen hoe het zit, bij een klasgenoot van me hadden die toen een briefje geschreven dat het goed was.
En een ander had ze eerder ingeleverd al bij de mediatheek.

zit jij op fioretti hoofdlocatie ofzo? wij hebben die dag precies hetzelfde ^^

Bij ons op school kan je het gewoon van te voren afgeven bij de conciërge, misschien dus even op school vragen?

haha nope =)
en dank jullie allemaal, laat het mijn vader wel weg brengen en mochten ze moeilijk doen stuur ik ze wel op